pátek 26. října 2012

{cosmetics} Kosmetičtí oblíbenci měsíce října


Dnes je sice teprve 26. října, ale všímám si, že hodně blogerek už začalo přidávat své oblíbence za měsíc říjen. 
Rozhodla jsem se, že také podobný článek vytvořím, proto dnes prosím přijměte můj historicky první příspěvek o oblíbencích. Pokud za měsíc listopad objevím něco dalšího, budou oblíbenci další :-)

Maybelline NY Great lash mascara je sice už starší řasenkou, ale tento měsíc jsem jí používala opravdu každý den. Jsem s ní moc spokojená, ještě víc mě na ní baví její cena! Více jsem už psala ZDE.

Catrice Allround concealer je paletka skvělých korektorů. Moje pleť se rozhodla být neposlušná a tak v poslední době bojuji s pupínkama a různýma tečkama. Takže skvělý pomocník, kterého jsem dostala od bráchy k svátku patří k produktům, které používám každý den. Možná vám o ní někdy napíšu i víc, protože jí všem vřele doporučuji! :-)

Maybelline COLORAMA u mě v odstínu 101 je moc povedený lak, na nehtech vydrží vážně hodně dlouho. Plánuji lakovací post, takže se myslím máte na co těšit. :-)

Yves Rocher šampon proti lupům je přírodním šamponem, který bojuje proti lupům. Já jsem v poslední době zjistila, že lupy mám, proto jsem vyzkoušela tento šampon a řekla bych, že se mi další lupy už moc netvoří.Voňavější šampon jsem snad nikdy neměla. :-)

Bioderma Sensibio H2O je moje nejoblíbenější micerálka. Bylo o ní napsáno hodně, mě moc vyhovuje, pleť hezky vyčistí, poradí si i s voděodolnou řasenkou a oči vůbec nedráždí. Pomalu mi začíná docházet, lituji, že jsem v září nevyužila akční nabídky 1+1...

Nivea Invisible 48h je už spotřebovaným produktem, přesto vyndavám ze šuplíku další balení. Předchází vzniku bílých skvrn, což je pro bílé oblečení velikánská výhoda, má jemnou vůni, vydrží celý den a neznám lepší deodorant. Myslím si, že Nivea vyrábí obecně hodně dobré deodoranty.

To by bylo pro dnešek vše, doufám, že vás článek bavil :-)
Máte nějaký tento produkt?

Tereza♥

16 komentářů:

  1. yves rocher je super! a ten lak na nehty vypadá dobře!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lak je hlavně pořádně kvalitní, jsem s ním nad míru spokojená :-)

      Vymazat
  2. bioderma je moje favoritka!
    vacantfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Termohrnek drahý nebyl :) Stál 250,- ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to máš super bráchu. Ta Catrice paletka je skvělá, taky ji mám a používám ji docela často :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musela jsem si o ní sice říct, ale hlavní je, že jí mám doma :-)

      Vymazat
  5. Tuto řasenku mám také celkem ráda :)).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám tu niveu, v létě jsem jí věnovala článek :).

    OdpovědětVymazat
  7. Bioderma je nejlepší<3 A tu řesenku od Maybelline jsem také měla a je skvělá:) Super věci:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) bioderma je moje zlatíčko♥ :-) a ta řasenka je za tu cenu úplně super bomba :-)

      Vymazat
  8. Je mi hrozně líto, že jsem tak líná a nelakuji si nehty. Tolik krásných laků..a řasenku ted budu shánět novou. Mám oblíbenkyni Gabriela Salvette, ale jelikož se prodává nezabalená a každý jí otvírá, už jí vždy kupuji napůl vyschlou:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já řasenky zásadně kupuji v DM a vždy je tahám úplně zezadu, tam ještě někdy načatý nejsou...

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥