neděle 28. října 2012

{inspirace} Když budu bohatá...

Včera jsem u Plum viděla tenhle super nápad a to vytvořit si nějaký imaginární wishlist. Tak jsem si dneska řekla proč si ho nevytvořit také :-)

1. Hodinky Rolex...nebo je mi vlastně jedno jaké hodinky, ale moc bych si přála mít doma pořádně hodinky. Pro začátek by mi stačily DKNY...
2.  Manolo Blahnik boty♥ Já vám ani nevím proč ty boty tolik chci...asi kvůli tomu, že je měla Carrie, kterou strašně moc zbožňuji...vůbec, ale vůbec je nepotřebuji...je to prostě věc, po které toužím jenom kvůli oblíbené hrdince(já vím, měla bych se jít léčit :D)
3. Christian Louboutin obyčejný černý lodičky-vím, že nebudou zrovna pohodlný, ale legendární podrážka, je prostě legendární podrážka...
4. Prstýnek Cartier...milé dámy, právě vidíte můj budoucí zásnubní prstýnek...teď ještě aby ho viděl můj budoucí manžel...:-D
5. YSL rtěnka...možná si říkáte, proč si jí nekoupím...ale já rtěnky vůbec nepoužívám! já jí chci jen kvůli tomu dokonalému obalu...
6. Hermes Birkin bag...klidně na ní budu stát dlouhatánskou frontu, nebudu kvůli ní jíst...ale prostě jí strašně nutně potřebuji! :-D Je dokonalá, žejo?

Co si přejete vy? :-)
Tereza♥

P.S. Nejvíc bych si ale přála platinovou kreditní kartu.
P.P.S. Vůbec mic z tohoto imaginárního wishlistu nepotřebuji! Jsou to jen takové moje sny. Nejdůležitější je přece zdraví! :-)



11 komentářů:

  1. skvelý nápad,asi spravím niečo podobné :) birkinka je aj mojim snom

    OdpovědětVymazat
  2. Ta rtěnka je nádherná!
    Jsem tvůj nový follower :))

    OdpovědětVymazat
  3. Až budu taky velká a bohatá, tak budeme mít stejnou kabelku a lodičky:D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi tenhle tag líbí, asi se na něj taky vrhnu :D :) Hodinky Rolex, ach, to je sen! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé já to mám stejně... :) ta kabelka je dokonalá !

    OdpovědětVymazat
  6. That bag is perfect! following,xo

    http://devil-wears-gabbana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Ta kabelka bude to první co si koupím, až vyhraji ve sportce :)
    Doufám, že budoucí manžel si prstenu všimne :)

    OdpovědětVymazat
  8. ked som si precitala tvoj komentar u Plum, hned som sla kuknut sem:)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak z těhlech věciček se mi líbí úplně všechno kromě těch modrých bot:) Obal rtěnky je boží

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥