neděle 7. října 2012

{outfit} Jednou takhle na Karlštejně...

Pěknou neděli,
dnes mám pro vás nachystané nějaké fotky ze včerejšího výletu na Karlštejn. Na některých trochu spím, ale i přesto doufám, že se vám budou líbit. :) Po prohlídce jsme se přesunuli do Prahy na Designblok, který byl vážně super a další dny vás budu zahrnovat právě designovými fotkami. :)

Zvolila jsem pohodlné oblečení, které moc dobře znáte, ale ještě raději jednou připomínám, že košili a kalhoty jsem kupovala v H&M, tílko je z Manga, moje oblíbené botky od Bati, taška a náušnice DIY a zbytek doplňků I am. :)











Jak jste strávili včerejší den? :))

Pěkný zbytek deštivého dne
Tereza♥

19 komentářů:

  1. krásný outfit :) fantastické fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. tam jsem byla už tolikrát. je to tam hezký :)).

    zvu tě na GIVEAWAY o přírodní kosmetiku, jejíž tváří je Eva Decastelo ;).

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky! Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Terko, tak jak se vám Designblok líbíl? Koukám, že jste včera pořádně výletovali :-)
    My jsme si pak udělali procházku v centru a šli na večeři :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné fotky a blog se mi taky moc líbí. Jen mi teď nějak blbne Google, tak nemůžu dát okamžitě Follow. No, budu to ještě zkoušet:-)

    Hezkou neděli!

    OdpovědětVymazat
  6. your outfit looks amazing *_* your blog is so lovely and interesting *_* maybe follow? im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Hmm.. den jsem strávila učením. Ale musím říct, že miluju tohle spojení modré košile a džínu, máš to super ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Perfektní, přesně tenhle styl oblíkání mám ráda. Je to šik, jednoduchý, nepřekombinovaný a stylový. Myslím, že na Karlštejně jsi musela být nejkrásnější hradní paní! ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Včerejší den jsem byla na brigádě, takže jsi určitě měla příjemnější den:)
    Strašně se mi líbí vršek outfitu, kdybys měla černé kalhoty, tak by se mi to líbilo víc, ale i tak mooc hezké:)!

    OdpovědětVymazat
  10. na Karlštejně je krásně :)
    moc ti to slušelo! parádní košile :))
    krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  11. krásná košile, vypadáš strašně sympaticky, musela ses tam mít krásně! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásně stylizovaná košile!
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥