pondělí 29. října 2012

{recenze} Essence cherry blossom girl blush


Pěkné pondělí. Po poměrně dlouhém testování jsem se vám rozhodla napsat něco o tvářence z limitované edice Essence Cherry blossom girl. Tvářenku jsem popadla jen tak ze zvědavosti, ani jsem jí moc netestovala, líbil se mi její povrch, která mě velmi zaujal a byl hlavním důvodem ke koupi.
Doma jsem až poté začala testovat její pigmentaci a vše ostatní.

První, co mě hodně zaskočilo byla její pigmentace. Po nanesení na ruku jsem se příšerně lekla, protože vůbec byste nepoznali, že máte na ruce něco barevného. Když jsem jí ale nanesla na make-up, měla krásně sytou barvičku, je taková oranžovo-cihlová, na fotkách vypadá trochu růžově ale to není vůbec pravda. Já jí používám tedy smíchanou, protože jinak by byla levá barva moc svítivá a pravá zas neviditelná. :-) Úplně příšerně práší, proto nedržela na ruce, velikým mínusem je ale, že se po chvíli začne vytrácet. To mě na ní štve vážně hodně!
Dále vůně je celkem příšerná, ono se to vlastně ani jako vůně nazvat nemůže, je to chemický smrad!
Otvírá se špatně, máte pocit, že se vám každou chvíli zlomí nehet, ale alespoň se nevysype do kabelky...
No a jak jí tedy nakonec hodnotím?
Až na ten "počáteční povrch" je to příšerný propadák! Nekupujte i kdyby jí prodávaly za 5 korun....já za ní dala dokonce 80...










Úspěšný start do nového pracovního týdne!
Tereza♥

8 komentářů:

  1. asi to nie je nič moc ale obal a povrch vyzerá pekne :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda že chybí fotečka barvy třeba na ruce nebo přímo na tváři :-(

    OdpovědětVymazat
  3. This is wonderful, such a nice color!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    Win 100€ discount coupon on Mia Gioia

    OdpovědětVymazat
  4. A já si chtěla tuto tvářenku koupit, ještě, že jsem tak neučinila.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jí vyhrála v giveaway a mám na ní úplně odlišný názor, ta barva je super a přijde mi, že docela drží a jde mi i dobře otvírat. :)

    OdpovědětVymazat
  6. great post!
    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Podle barvy se mi líbila, ale když jsem ji vyzkoušela na ruku, otřásla jsem se a jsem velmi ráda, že jsem ji nechala být.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥