sobota 27. října 2012

{decor} Detaily pokoje

Otevřete oči a pojďte se kouknout do mého království. 

Někdy v roce 2002 vznikl nápad vytvořit pokoj .Jenže jak už to bývá, malé dítě nemá vůbec žádný nápad a je mu vlastně úplně jedno jak bude pokoj vypadat. A tak vznikl obyčejný bílý pokoj s postelí, stolem a knihovnou. Později se přidaly i nějaké ty poličky na hračky, koberec a koupily se nějaké polštáře. 

Později se mi ale vzhled pokoje moc nelíbil, proto jsem se rozhodla vyhodit původní koberec a koupila si jiný-kytičkovaný. Při nástupu na gymnázium jsem si do svého pokoje pořídila i křeslo a jelikož jsem potřebovala i větší pracovní plochu, stůl se nechal zvětšit
V posledních třech letech vystřídaly plyšáky laky na nehty a kosmetika. Pokoj doplnily svíčky a další polštáře.  A v poslední řadě, změnila se i barva stěny. 

Do budoucna bych si přála novou židli ke stolu, více polštářů a svíček a se svým pokojem budu naprosto spokojená. :-)

Pojďte se kouknout na nějaké detaily z mého pokoje. :-)


Sachr dort z Vídně nahradily laky na nehty. 


Poličku po plyšácích zaplnila kosmetika.


Tři nejoblíbenější parfémy :-)


Světlo z obchodního domu Ikea. Ve stejném stylu je v pokoji i lampa ke křeslu.


Kousek nástěnky plné dopňků


Komoda, na které najdete každý den úplně jiné věci.  
Pouze zrcátko a pouzdro na brýle má zde své místo jisté.


A toto je fotografie ze studijního koutku. 

Jaké je vaše nejoblíbenější místo v pokoji?
U mě je to jednoznačně postel a polička s kosmetikou :-)

Tereza♥

36 komentářů:

  1. podle fotek to máš v pokojíčku moc pěkné, útulné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, tyhle detaily z pokoje mám moc ráda! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to že máš super pokoj! :) Moje nejoblíbenější místo je samozřejmě POSTEL :D A pak taky, polička s komestikou :)

    OdpovědětVymazat
  4. jů, vypadá to, že máš krásný a útulný pokojíček! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moja posteľ je mojim kráľovstvom! :).
    Krásne fotky, aj ja mám podobne zavesené náušnice.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  6. krásné fotky!! jinak "studijní koutek" máme podobnej :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) studijní koutek není zrovna moc oblíbeným místem :-D

      Vymazat
  7. Terezko, tak tímhle článkem jsi obzvlášť potěšila moje zvídavé srdce ;-)). Máš moc krásné věcičky a v pokoji útulno, jedna radost ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi, to jsem moc ráda, že se ti fotky líbí! :-)

      Vymazat
  8. pekná zbierka lakov aj bižuterie :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Miluju tyhle články! Nedávno jsem psala podobný.

    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Nejoblíbenější místo u mě v bytě je jednoznačně pohovoka, kde se vždycky uvelebím a projíždím své oblíbené blogy.
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. The DKNY perfume it's delicious!

    http://runwaymeeting.blogspot.com.ar/

    OdpovědětVymazat
  12. jééé, pěkné :)) hlavně studijní koutek ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no studijní koutek ale moc ráda nemám :-D

      Vymazat
  13. Je hezké, že jsi nás nechala do pokoje nahlédnout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda, že se vám v pokoji líbilo :-)

      Vymazat
  14. ten zipsový náramok máš odkiaľ ? je perfektný

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥