pondělí 22. října 2012

{inspirace} Co bych si koupila v H&M


Pěkné pondělí,
mám moc ráda posty, ve kterých se mohu inspirovat a zjistit, co mají v jednotlivých obchodech. Myslím si, že  vy můžete mít takové články rády(nemám ani jediného klučičího čtenáře) :-) a nebo v to doufám. Vytvořila jsem tedy první přehled toho, co si momentálně můžete koupit v milovaném "háemku", kde pořídíte krásné věci za málo peněz. Z věcí, které se mi líbí jsem vytvořila rovnou i outfit, který je podle mě moc povedený :-D

Teď tedy k jednotlivým kouskům 

1 Svetr určitě znáte z kampaně Lany Del Rey pro H&M. Mě se líbí hned od té chvíle co jsem ho uviděla. Pořídíte za 599 CZK.
2. Kalhoty-aby nevyšel celý outfit moc draze, zvolila jsem jedny z nejlevnějších riflí co v H&M mají. Já už je vlastním a i přesto, že jsou to kalhoty na pár vyprání, byly to jediné kalhoty co mi v H&M sedly.
Koupíte za skvělých 349 CZK.
Vidět je na mně můžete ZDE.
3. Šátek-nebo možná kruhová šála, kterou sháním a ještě stále jsem nějakou pěknou nenašla. Buď mi nevyhovoval materiál, nebo barva. Tahle se mi ale z obrázku moc líbí, tak jí budu muset  v nějaké poličce objevit. :-)
Cena je 299 CZK.
4. Kabelka, ke které můžu říct jen WOW! U pár "blogerín" jsem jí viděla v černé, ve které jsem si jí ani moc nezamilovala, tahle barvička je ale skvělá. Jen mě trošku odrazují poznámky typu, už když je prázdná je strašně těžká...
V H&M za 999 CZK.
5. No a na závěr boty, které jsou prostě ňuňu. Jen se trochu víc bojím kvality, přeci jenom mám pocit, že boty z HM a boty od ťongů jsou kvalitou stejný. U ťongů ale koupím boty za pětistovku, ne za tisícovku jako v H&M.

Jaké věci se vám nejvíce líbí? :-)
Tereza♥


P.S. Dnes máte poslední možnost zapojit se do mini GA! :)

16 komentářů:

  1. Boty jsou na obrázku krásné, ale taky se bojím, že naživo to bude nic moc kvalita. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám v plánu na ně kouknout, ale boty v H&M nebyly nikdy kvalitní....

      Vymazat
  2. šálka se mi taky moc líbí, stejně jako kalhoty a taška! :) Moc pěkný Terezko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :-)
      no ta taška je prostě super :-)

      Vymazat
  3. Pěkné věci, zamlouvají se mi boty a ta šála! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám tyhle boty v černé barvě z loňska a prochodila jsem v nich celý podzim, zimu a jsou stále v super formě. Přes léto jsem je dala jen znovu podrazit a momentálně už v nich zas chodím.

    OdpovědětVymazat
  5. Boty jsou dokonalé! Ale taky mám obavy z kvality, tak si raději nechám zajít chuť a poohlédnu se jinde. Vždyť za tisícovku si už můžu koupit kožené!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě...boty za tisícovku už nejsou nejlevnější záležitostí...

      Vymazat
  6. Moc pěkný věci všechny :)

    www.luciet2.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. jé, krásnej výběr. taky bych to všechno chtěla!! :D krásně jsi vybrala barvy. jen jsem teď pěkně naštvaná, protože mi tvůj blog normálně zmizel ze sledovaných. stalo se mi to i se scribbler, tak jako nevim, co se to tu děje. jsem se divila, že jsi dlouho nic nenapsala. tak už tě zase mám ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥