středa 17. října 2012

Bohužel...17.10.2012

kabát-Reserved, kalhoty-F&F, šátek-no name, náušnice-DIY, hair cuff-H&M

Stalo se vám někdy, že jste měli chuť "nechat se fotit", někdo vás vyfotil a ze stovky fotek byla jen jedna použitelná? Přesně tohle se mi dnes stalo. A ještě ta jedna použitelná fotka není skvělá.
Oblékla jsem si to, co jsem jsem vám chtěla ukázat, sehnala jsem fotografa, vybrala jsem prostředí a ano, přesně tak, vidíte jednu fotku. A na té fotce je pouze kabát, který jsem vám ani tak moc ukazovat nechtěla. 
Skákala jsem na trampolíně, blbla na žíněnce, houpala se na banánu...dělala všechno pro to, aby byly fotky zajímavé, nenormální, praštěné.
Bohužel.
Všude vypadám jako naprostý idiot, a pokud se tam tvářím normálně, fotka je rozmazaná. Chvíli jsem myslela, že špatně vidím. 
Bohužel.
Ale nebojte, ještě se pokusím někdy jindy podobné fotky nafotit. :)
Ale už to asi nebude ono.
Bohužel.

Hezký zbytek večera
Tereza♥






11 komentářů:

  1. Terko buď v klidu, tohle se mi už taky několikrát stalo a proto jsem pár outfitů ani nepublikovala, protože jsem prostě nebyla schopná vybrat jedinou fotku, která by byla publikovatelná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to poslední dobou stává ale často :-D

      Vymazat
  2. Ale i přes všechna "bohužel" ti to moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. To naštve, ale aspoň jedna se povedla:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě že ta jedna no..kdyby nebyla ani jedna publikovatelná, tak bych se snad zbláznila :-D

      Vymazat
  4. Milá Terezko, já sice outfity nefotím, ale jakmile se mám jen tak s někým nebo u něčeho fotit, tak taky potřebuju aspoň tucet cvaknutí, aby byla jedna fotka použitelná...

    OdpovědětVymazat
  5. Tery..takhle to má ale úplně každý ;) Takže nejsi vyjímka :)

    navíc, fotka (ač jen jedna) se povedla ;)

    OdpovědětVymazat
  6. To chceš čas a klid :) dobře to znám :)

    OdpovědětVymazat
  7. I na tý jedný fotce vypadáš super :) A nevěřím, že ty ostatní jsou špatný ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Milujete módu, styl a novinky? Rádi bychom Vás pozvali do luxusního e-shopu. Nabízíme široký výběr kabelek, módních doplňků a dalšího zboží. To vše za nízké akční ceny. :-)

    Nově v naší nabídce naleznete: PODZIMNÍ ŠÁTKY = již od 120 Kč !!!

    WEB: http://comfort-shopping.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥