úterý 16. října 2012

{recenze} Balea Young pěna na mytí-mini recenze a giveaway! :)





Věcí, kterou byste neměli v DM drogerii přehlédnout je rozhodně tato pěna na mytí. Já jí uviděla minulý týden v regálu úplně náhodou a hned mě zaujal její obal. Spíše tedy aplikátor! V první chvíli mi hlavou přelétla otázka, co dělá šlehačka v regálu? Hned jak jsem šlehačku vytáhla, už jsem jí nedala z ruky! 
Jestli jste měli někdy chuť na pořádnou šlehačkovou válku, udělejte si zásoby na léto, u bazénu se s touto šikovnou věcičkou pořádně vyřádíte. Jahodovo-jogurtová vůně je také velkým plusem. Možná trošku pokožku vysouší, ale to bych v tomto případě vůbec neřešila. Já už mám doma železné zásoby, protože DM opět zařadila pěnu do limited edice..:(

POZOR!

Chcete získat pěnu zadarmo? 
Není nic jednoduššího, než se zapojit do mini GA! :)
Pravidla jsou jednoduchá, stačí:
1. Být pravidelným čtenářem přes GFC.
2. Napsat do komentářů svůj email a typ na nějakou super vychytávku do koupelny :)

Vítěze vybere pan Random dne 23.10.2012
Soutěž je mezinárodní! :)
Hodně štěstí
Tereza♥




22 komentářů:

  1. Sleduji už dlouho :)
    horseforevertogether@seznam.cz

    Mě se hrozně v koupelnách líbí takové ty velké tlusté oválné bílé svíčky :) Působí to hrozně romanticky a dokážu si sama sebe předtsavit v nějaké krásné koupelně s plnou vanou vody, v ní plno pěny a kolem sebe x těch svíček :)

    OdpovědětVymazat
  2. Můj tip na kosmetiku je též od Baley..Kokosový šampon je moje láška :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám pěnu od Ryoru a také jsem s ní spokojená .)

    Jinak GA samozřejmě využiji :D :)
    A typ na vychtávku do koupelny? :) To nevím, co bereš jako super vychytávku :D :) z kosmetiky jednoznačně dvoufázový odličovač - to je zkrátka zázrak od Ryoru ;)

    majdikr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Super nápad :). Mou vychytávkou a tipem zárověň je tygří mast (někdy také čínská mast).
    s-wea@email.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mam hrozne rada vyrobky od Lush :-)
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělá výhra! Už jsem o ní četla pár recenzí a hodně se mi líbí šlehačkový aplikátor! :)Něco do koupelny? Určitě to voňavé mýdlo se srdíčkovým růžovým obalem od Balei :D a teď jsem si docela oblíbila Advance Techniques sérum na suché konečky vlasů (jen škoda, že je ho docela malé množství za velkou cenu).. takže už ho příště asi nepořídím. :( :D

    MartiRezaninova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Mojou absolútnou láskou sú telové krémy od avonu-planet spa. Alebo telové mlieko mandle a čerešne od baley - nádherne vonia :)
    Majushqa14@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Terezkoooooo pojd se zucastnit moji GA! :-) http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/10/big-smile-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. Nejlepší koupelnová věc je sprchové želé! Buď vlastní výroba nebo Lush. Nic člověka nepovzbudí tak, jako honění slizké, kluzké, ale voňavé věci po koupelně :D
    elisek0908@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Pěny miluju, tahle značka má skvělé vůně a dobrý nápady. :*

    OdpovědětVymazat
  11. mojou vychytávkou je obyčajná alpa... raz za čas si ňou vyčistím moju mastnú pleť, aby som ju vysušila...

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  12. dermacol sprchový gel s čokoládou a pomeranči :) a taky jsou dobré takové mini oleje ve tvaru zvířat :D
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. no přítel mi jednou koupil taková malinká mýdlová srdíčka uzavřená v srdíčkové krabičce, no říkala jsem si romantika, no pecka, toho se moc často nedočkám, ale když jsme je vysypali do vany, tak začaly šíleně barvit, takže začla válka, vyhrál ten, kdo byl nejvíce modrý:D vůbec nevím, co je to za značku, mají to asi v takových těch běžných drogrkách:)

    zapletalova.kristina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá to fakt dobře :)
    small-scribbler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. to je super :)
    k.malatinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Jééva to musí dobře vonět:)
    rozanska.d@seznan.cz, balistiky a tuhé pěny♥

    OdpovědětVymazat
  17. Já miluji mýdlové růžičky, které vhodím do vody a ony se rozpustí :)

    monikahruba@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Pro mě jsou nejlepší balistiky a tyhle různé věci do vany z Lushe:))
    darca.mar@email.cz

    OdpovědětVymazat
  19. No prece rádio!!! ;) ----kachnicku neni potreba zminovat ne? :P

    kamilakalinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Já miluju kokosový a borůvkový balea mýdla :)

    theblondetime@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥