čtvrtek 25. října 2012

{cosmetics} Balea malinový krém na ruce



Pěkný večer!
Snad dva články za den vydýcháte. :-) Řekla jsem si, že když je čas, tak proč ho nevyužít k bloggování, že? 
Dnes si posvítíme na krém na ruce Balea, berte to jako takovou mini recenzi a typ na nákup.

Koupila jsem ho proto, že mě zaujal jeho aplikátor, je velice praktický, po umytí rukou nemusíte odšroubovávat víčko, stačí pouze máčknout. Je to skvělý pomocník pro ty, kteří by si i ty ruce mazali, ale nechce se jim prostě krém otvírat. :-)

Já jsem mazání rukou hodně flákala, ale od té doby co mám tento krém je mažu poctivě po každém umytí.
Krém by měl hydratovat a pokožku nechat vyhlazenou. Hydratace není zas až tak slavná, ale ruce jsou po namazání opravdu hebké. Velkou výhodou je, že není moc mastný, takže nikde nezanecháte mastné stopy. 
Vůně je vážně skvělá, máte pocit, že jste právě natrhaly misku malin :-)
300 ml koupíte v DM drogerii za 40 CZK. 
Utíkejte ale rychle, krém je opět z limitované edice!!
Všem mazálkům i nemazálkům vřele doporučuji! :-)

Ještě bych ráda vyhlásila vítěze giveaway o pěnu Balea. 
Tramtadá, výhercem giveaway se stává kiki, které moc gratuluji a prosím jí, aby se mi ozvala na mail. :-)



Hezký zbytek večera!
Tereza♥

23 komentářů:

  1. Také mě zaujal ten aplikátor :).

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem po něm koukala.. :) Já mám teď krém od Avonu a jeden obyčejný za dvacku.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem nad ním přemýšlela :) A výherkyni gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
  4. doma mám sprcháč malinový balea a plánuji o něm napsat taky článek protože ta vůně je dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  5. jeej, zase Balea! :D ta malinová vůně je mi nepříjemná ale...
    proč ti kokosák nevyhovoval, můžu-li se zeptat? :) já jsem s ním spokojená
    výherkyni gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě už ten obal navnadil, že by mohl hezky vonět :) Asi se pro něj stavím do DMka. Děkuji za tip.

    www.raduled.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Já na něj už mockrát koukala, ale momentálně chci doplácat ty mé dva, stávající ;)..
    Výherkyni gratuluju ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych taky potřebovala dopotřebovat ty co mám...ale je to limitovaná edice...:-D

      Vymazat
  8. Mám ten stejný, a je podle mě úžasný :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný obla ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. *obal * :DD

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. tento krém na ruce jsem měla :) a i vanilkový :) a ten byl lepší :) tvůj blog se mi moc líbí, jsem novou pravidelnou čtenářkou :) ráda bych tě pozvala k sobě na blog, kde se můžeš zúčastnit giveaway (hraje se o 3 ceny) :) byla bych moc ráda :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥