pátek 12. října 2012

{recenze} Antibakteriální gely Balea a Essence...aneb kdo z koho?

Pěkný večer vám všem!

Dnes mám pro vás jeden porovnávací článek, ve kterém se koukneme na dva antibakteriální gely na ruce. 
Baleu seženete v každé DM drogerii za 29 CZK. Essence jsem vyhrála v jedné giveaway, takže vůbec netuším kolik stojí a kde gel seženete(jestli ještě vůbec seženete...) Pokud jste někde Essence gel viděli, dejte mi prosím vědět! Nutně potřebuji další balení. :) Momentálně jsem sice prozradila kdo je mým favoritem, ale co nadělat, že? :D Stejně si gely porovnáme. :)






Oba výrobky by měli být za cca. stejnou cenu. Balea stojí 29 CZK, Essence bude určitě do 50 korun také. 
Na trhu je antibakteriálních gelů více, ale myslím si, že jsou zbytečně předražené a účel plní stejný, přeci jenom co se na tom dá vymyslet, že?
Vůně je u Essence velice příjemná, sice nejdříve cítíte pach desinfekce, ale poté má velmi jemný nádech nějakých kytiček či čeho. Prostě holčičí vůně. :)
Balea spíš voní jako pánská voňavka či sprchový gel, což některým slečnám(mezi které patřím i já) nemusí moc vyhovovat. Výhodou je, že gel mohou použít i pánové, ale ti asi tolik bakterie neřeší (:D)
Kolik bakterií gely zničí vám neřeknu, Balea píše, že 99%, u Essence jsem to nenašla. Po aplikaci mám ale hned příjemnější pocit, že mám ruce čisté.
Struktura je u obou gelů velmi podobná, Balea je možná trochu tekutější a rozhodně gelu na vyčištění potřebujete víc. Největším plusem u Essence je, že ruce neslepí. Balea po nanesení hodně lepí, později se "lepení vytratí", ale po aplikaci je velice nepříjemné, že se na vše nalepíte. 
Obal se mi zdá u Essence také kvalitnější, pevnější a víčko rozhodně lépe drží, párkrát se mi stalo, že mi z z "Báleáckého" gelu trochu kapalo. :)

Takže vítězem je zaslouženě Essence antibakteriální gel.


Máte nějaké typy na dobré antibakteriální gely? Používáte je? 

Tereza♥

11 komentářů:

  1. Ahoj terezka, ja ich pouzivam su prakticke na rychle umytie e dezinfekciu ruk super, dakujem ti za komentar na clanok Anna dell russso a prosim nemusis mi vykat :)))

    OdpovědětVymazat
  2. tak ten od essence si určitě pořídím! to se vždycky hodí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si právě chtěla pořídit ten Balea :D .. Tak teď asi si pořídím Essence :)

    OdpovědětVymazat
  4. Heh, pěkný článek :). Já mám ten od Balei a jsem s ním docela spokojená :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. používam baleu a nikdy se mi nestalo ze by lepila myslim ze je účinější než essence, ale nechám to na tobě :)

      Vymazat
    2. presne tak ak sa niekomu potia stale ruky tak im lepit bude neustale ... dobry gel nelepi !!! za normalnu cenu a nie ako su tie ostatne " znackove " predrazene !!! staci kupit velke balenie a uz len doplnat malicke ...

      Vymazat
  5. niesom si istá či z avonu alebo oriflame mám tiež antibakteriálny gél na ruky :-) po ktorom mám osviežené a voňavé ruky :)
    ale tieto sú tiež super!

    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Bych umřela bez těchto gelíků. Ikdyž jsem nedávno v Německu objevila dezinfekční sprej do kabelky a ten se mi zdá nejlepší, téměř bez parfemace, nelepí, prostě paráda. Vzala jsem jich pět:-D

    OdpovědětVymazat
  7. Bez antibakteriálních gelů ani ránu. Ty komentáře ve fotce mě pobavily :-)
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. No sháním nějaký antibakteriální gel, takže tato recenze se hodila. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nedavno som si kupila 300 ml antibakterilany gel na ruky bez vody.. Balea za 3 eura ... Cena je dobra oproti zbytocne predrazenych gelou napr. Detol atd. ...Gel je dobry nie ako tu poniektori pisu ,ze lepi ..prave naopak ruky su nelepive prijemne na dotyk , ak sa niekomu potia stale ruky , tak je jasne. ze im lepi :-) lepi pokial sa nevstrebe a nezaschne a to je chvilka ...Malicke 50 ml balenie stoji asi do 1.30 tak nejak ...ak si kupite velke vyhodne balenia staci uz len doplnat do maleho balenia ... Vrelo odporucam dobry gel za normlanu cenu u ostatnych platite za znacku nic viac len znacku !! To je moj nazor

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥