středa 31. října 2012

{fashion} 6 looků z H&M

Na celém outfitu se mi nejvíce líbí šaty. Silně uvažuji o jejich koupi :-))

Galaxy potisku jsem se vždycky bála, ale v téhle kombinaci se mi úplně brutálně líbí :-D

Ještě jste stále nepoznali jak já miluji H&M? 
Ano, říkejte si co chcete, možná tam mají špatné materiály, ale já si tam vždycky vyberu takovou hromadu věcí!
Nedávno jsem objevila aplikaci H&M Dressing room(já vím, že už je to asi hodně starý) a jsem z ní naprosto vyřízená! :-D Víte kolik looků bych byla schopna vytvořit?
Pro vás jsem vybrala asi 6 nejlepších. Mě se teda osobně nejvíc líbí! Pokud mi na účet pošlete 25 000 CZK, tak na  blogu uvidíte takhle dokonalý outfity. :-))


Potřebuji úplně všechno!






Jaký look se vám nejvíce líbí? :-)
A dokázali byste si vybrat jednu jedinou věc? Já teda ne :-D

Tereza♥


11 komentářů:

  1. Nadhera, beru taky vse:-D kde ty looky vytvaris???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na webu "háemka" je v pravém horním rohu aplikace dressing room, tak tam :-)

      Vymazat
  2. Great post! I'm your new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank you! :)
    Kisses from VV!!

    OdpovědětVymazat
  3. Love this! Sending love from New York City, hope you are well. Please follow me! & like me on Facebook! If you have bloglovin, we should follow each other!
    xox
    Janicethitran.com
    <3

    OdpovědětVymazat
  4. Všetky modely su bombastickee :3:*
    www.beinstylewith-nika.blogspot.sk
    (:

    OdpovědětVymazat
  5. strašně se mi líbí galaxy věci :)

    OdpovědětVymazat
  6. Milujete módu, styl a novinky? Rádi bychom Vás pozvali do luxusního e-shopu. Nabízíme široký výběr kabelek, módních doplňků a dalšího zboží. To vše za nízké akční ceny. :-)

    Blíží se Vánoce !!! Nyní nové Luxusní kruhové šátky & Podzimní kabelky ve slevě !!!

    WEB: http://comfort-shopping.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se nejvíce líbí 2 a 5! Brala bych je hned! :)
    Pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám tenhle obchod taky moc ráda a co se týče kvality, není to u dražších obchodů většinou o moc lepší. Jsem tvůj nový pravidelný čtenář:)

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi všechny looky. Co mě ale zaujalo nejvíce, jsou kalhoty z druhého looku:)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne outfity. Ja som robila tiež,, si tam aj spomenutá, keď budeš mať chuť prídi sa pozrieť na môj blog ;)

    Tess with Love
    someone-like-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥