čtvrtek 27. září 2012

{outfit} Zelená je tráva...a i trochu já

Tak vás moji milí opět zdravím. 
Opravdu jsem se nerozhodla přestat blogovat, pouze jsem tak nějak nestíhala, škola je škola. Ale dost stížností, dnes ukázka toho, co jsem si oblékla do školy. 
Není to nic extra,  ráno na sebe hodím to co je po ruce. Ale abych mohla přidat nějaký článek, mamka mě "vyblejskla" a tak se tedy koukněte a posuďte sami. 

Tričko a korále jsou z Marks&Spencer a kalhoty z Reserved. Boty jste už viděli stokrát, proto na fotce nejsou. :)) Pro ty, co jsou tu poprvé jsou to úplně obyčejné, černé oxfordky od Bati :)



Omluvte kvalitu fotek,foceno mobilem.
A vy anonymové, odpusťte si své komentáře :D

Mějte se hezky
Tereza♥


12 komentářů:

  1. Mne se moc libi ta zelena v kombinaci s bavou tvych vlasu, moc hezky k sobe jdou:) x

    OdpovědětVymazat
  2. Jednoduchý outfit,ale do školy ideální! Sluší!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc a do školy nikdy nevymýšlím nic složitého :)

      Vymazat
  3. hezké to zelené tričko a slušivý doplněk :))

    OdpovědětVymazat
  4. Negativním komentářům od anonymů se umím jen smát, protože se bojí napsat svůj názor s tím, že napíšou, kdo jsou.

    Jednoduchost - krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem se jim také smála, ale nekdy to prostě naštve :)

      Vymazat
  5. sluší ti to! mám ráda takovouhle zelenou:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥