středa 19. září 2012

{diary} Zápisky

Pěkný večer vám všem,
rozhodla jsem se, že pro vás nachystám pár článků na téma studium.
Dnes bych se podívala na zapisování poznámek, poté na nějaké typy na učení, obsah penálu a nakonec 
what´s in my school bag.
Pokud vás tedy toto téma zajímá a je vám blízké, čtěte dál.


I přesto, že jsem na gymplu, máme hodně učebních materiálů v elektronické podobě. 
Proto vlastním trojici barevných pořadačů, do kterých si vkládám většinu papírů co si vytisknu nebo dostanu.



Jelikož text bývá často hodně nepřehledný, jediným mým trikem jsou barvičky. Podtrhávám nadpisy, někdy i důležité věty, vzorečky, apod.


Jak už jsem psala, jelikož je hodně zápisků v elektronické podobě, což usnadňuje čas na hodině, protože prostě se jenom jede, podtrhává a občas se dodělávají nějaké poznámky, některé zápisky si i takto "svazuji". Je to praktické, popadnu jeden svazek slepých map a hned vím, že jsem žádnou nenechala doma. Jsem člověk, který rád ztrácí všechny možné papíry, takže vázání výtisků je moje záchrana. :))


Některé zápisky ale v elektronické podobě ještě nejsou, proto nezbývá nic jiného než vzít papír a tužku. Já na zapisování zápisků volím "trhací" sešity, protože někdy se stane, že si zapisuji všechno možné a tak někdy doma stránku vytrhnu a přepíšu si své "poznatky z hodiny". Přeci jenom, neustálým psaním si zapamatuji asi nejvíc.


Můj sešit na matiku je jeden velkej zmatek. Zapisuji si do něj výklad i  procvičování. Proto výklad zvýrazňuji a procvičování nechávám "suché".  Pokud mám nějakou "myšlenku" a chci jí zdělit profesorovi, dávám si jí do rámečku. Ale tenhle šk.rok jsem ještě myšlenčičku neměla, takže vám rámeček neukážu. :))


Diář je mojí druhou hlavou, co si nezapíšu, zapomenu. Používám všechny možné barvičky, protože podle nich si právě pamatuji některé úkoly atd. Pokud se mě zeptáte, co mám na úterý, neřeknu vám to, ale pokud řeknete co máš pod zelenou barvičkou 19.9. řeknu vám, že tam mám poznamenáno to a to...


Penál, do kterého se spolu někdy koukneme a zvýrazňovače, bez kterých nedám ani ránu.



No a ještě taková směsice co ještě ve školním batohu mám.
Slovníček, do kterého si musím opisovat slovíčka z AJ, kolečko s nepravidelnými slovesy, blok na všechno nedůležité, periodická soustava prvků a nějaké další složky na papíry co posbírám za celý den. 

Doufám, že vás takové články baví a jsou pro vás třeba i trochu inspirativní. :)

Dobrou noc,
Tereza♥

9 komentářů:

  1. Taky jsem si materiály svazovala a nebo seřazovala do pořadačů :-) A bez barev bych nezvládla nic :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych bez barev nemohla chodit do školy :D

      Vymazat
  2. Veškeré papírnické potřeby, to je něco pro mě! :)

    OdpovědětVymazat
  3. máš to krásně udělaný!) Já v tom mám hroznej bordel :X
    Mám Nikon D3100 :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji a ten tvůj foťák je fakt super! :))

      Vymazat
  4. ten zošit s káblikmi na poslednej fotke mám tiež a milujem ho, už mám druhý :) V učení a zošitoch mám tiež rada poriadok a prehľadnosť :)

    OdpovědětVymazat
  5. taky bych bez barviček nic nezvládla :) pořadače jsou nejvíc, zvlášť teď na všechny ty maturitní otázky :)

    http://3-mka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥