neděle 16. září 2012

{diary} Sraz blogerek v Praze 15.9.2012

Krásný večer vám všem!

Včera jsem měla skvělou možnost zúčastnit se srazu blogerek v Praze! :)
Pořádala ho Žanet s Markét, která ale nakonec nedorazila. :D
Na náměstí Jiřího z Poděbrad jsem se sešla s již zmiňovanou ŽanetDejnou a za chvilku přiběhla i Georgie.
Přesunuly jsme se do Riegrových sadů, kde jsme rozložily náš piknik a začaly se cpát samýma dobrotama. Proto je níže hromada fotek jídla. Stejně jídlo je fotogenické ze všeho nejvíc. :D Za hodinku nás našla i Nikča a v piknikování jsme pokračovaly směle dál. :)) Probraly jsme všechno možné od blogu až po školu, vyfotily jsme se a poté jsme se už bohužel musely rozloučit.
Srazu se sice mělo zúčastnit víc blogerek, ale nakonec si myslím jsme všechny rády, že nás bylo pouze 5 :)
Jsem moc ráda, že jsem všechny holky poznala, jsou totiž moc milé, sympatické, hodné a skvěle se s nima povídá. 
Takže Žanet, Georgie, Nikčo a Dejno, moc děkuji, že vás znám a doufám, že se zase někdy sejdeme!!!! :))

A teď už pojďme na fotky! :)


Dejna

Georgie, která měla nejkrásnější oblečení! :)


Žanet ráda papá viď? :D

Nikča :))



Dejna pekla medovník!!

Žanet donesla čokoládu :)

Georgie OREO♥

Žanet také pekla palačinky!

A moje maličkost donesla muffiny♥

Hrozno od Georgie :)


Jahodová palačinka ala šunka :D

Dejny šneci

Nikči jídlo nemáme vyfocené, protože jak přišla pozdě, nějak to už Žanet nevyfotila.









Všechny fotky jsou od Žanet! Fotila ještě Georgie, ale ta zatím neposlala fotky, ale pokud přijdou ještě je přidám :)

Mějte se hezky
Tereza♥

P.S. Pokud mi zítra donese kamarádka fotky z prvních pátečních tanečních, čekejte příspěvek! :))


9 komentářů:

  1. bylo to super! Moc ráda jsem vás všechny potkala! :)

    nesměj se mojí šunce! a JÁ TI DÁM, ŽE RÁDA PAPÁM!! :D:D

    pusuu a zase se určitě potkáme ;))

    OdpovědětVymazat
  2. týýýjo. tak to jsi měla pěkný den! :)

    OdpovědětVymazat
  3. to muselo byť MEGA užasne :)

    OdpovědětVymazat
  4. To muselo být skvělý, viď? :) Fotky jsou totiž skvělé a úžasné a je opravdu vidět, jak moc jste si to užily :)!

    OdpovědětVymazat
  5. hi! i have seen you like blogs with looks. maybe you like my style and want to follow me...
    fran

    www.showroomdegarde.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Srazy jsou super a když je k tomu ještě dobré jídlo, tak tím líp :)

    OdpovědětVymazat
  7. ňam medovník! sluší vám to :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥