úterý 4. září 2012

{inspirace} School isn't a game, but my notes are playful.

 Pěkný večer vám všem, 
po malé pouzičce se opět ozývám a přiznávám, že jste mi chyběli! :)
Potřebovala jsem se trochu přizpůsobit školnímu režimu a ještě před tím než to vypukne si trochu odpočinout. 
Včerejší ráno bylo velice hektické, nemohla jsem vstát, potom jsem byla ještě tak rozespalá, že jsem si nedokázala ani nanést řasenku bez šmouhy, drdol mi nešel vyčesat a na tričko, které jsem si plánovala vzít jsem si kápla BB cream.  Tak jsem si tak říkala, jestli může být ještě něco horšího a jestli první den ve škole přežiju bez nějakého trapasu. Naštěstí už jsem v 8 hodin byla trochu probuzená a za ty dvě hodiny co jsem seděla ve třídě se mi nic nestalo :D 
Dnešek už byl normálnější, ráno se mi podařilo normálně vstát a v klidu se namalovat, učesat a obléct. Tak se snad už taková rána opakovat nebudou.
Ale teď už vlastně k nadpisu článku a vlastně článku samotnému. Jelikož jsem tento rok přešla na vyšší stupeň osmiletého gymplu a profesorka nám už teď připomíná maturitu ke které by nás chtěla důkladně připravit, moje zápisky musí být čitelné a barevné. S kamarádkou tomu říkáme hravé zápisky :D Jsou to prostě zápisky, které zapisuji do nějakých "hezčích" sešitů. různě je podtrhávám atd. Pokud budete chtít, když něco budu mít napsané, ukážu vám jak si vedu sešity. 
Takže sešity, které se mi líbí jesm nakoupila nebo vyrobila, zvýrazňovače hodila do kabelky a už zítra si můžu začít dělat pořádné poznámky. Protože ty, které jsem si doteď dělala se skládali spíš z obrázků než různých pojmů :D
Nevím jak vy, my už dneska ve škole tvrdli do 16 hodin, přitom jsme ale prakticky nic nedělali...zítra se už ale budeme bohužel učit. Strašně se mi nechce a už teď myslím na další prázdniny! Máte to tak také? :)


Všem vysokoškolákům velice závidím a přeju jim, ať si ještě volné dny pořádně užívají!
Dobrou noc!
Tereza

7 komentářů:

  1. Jo, barevné a přehledné zápisky jsou náhodou dobrá věc... (A jen jedno malé doporučení, neber to prosím zle, ale zkus si po sobě článek znovu přečíst, máš v něm spoustu zbytečných překlepů. :) )

    OdpovědětVymazat
  2. taky si ráda dělám barevné, podtrhané a krásně úhledné zápisky :D.. pak se z toho taky lépe učí :)

    OdpovědětVymazat
  3. se sešitama to same :D :D :) a jinak, je BB cream dobrý? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no na BB jsem už psala recenzi tady http://fashiondiarybytereza.blogspot.cz/2012/03/bb-creambeauty-balzam.html, ale trochu jsem názor změnila, odstín mi už vyhovuje, nekryje, ale když pod něj dáš krém, i se celkem dobře nanáší :)

      Vymazat
  4. Já jsem teď ve druháku na gymplu a taky se už zítra učíme. Barevné sešity mám též, jinak bych se nic nenaučila:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně :) já bych jinak nemohla ani do školy chodit :D

      Vymazat
  5. No jéje, s takovými "hravými zápisky" budeš mít samý jedničky ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥