neděle 9. září 2012

{diary} Random :))

Pěknou neděli všem!

Když jsem nemocná, prohledávám všechny soubory v mobilu a občas naleznu nějaké pěkné fotky a proto jsem pro vás na dnešek sestavila random z mobilu. :)

Pokud jsem doma sama, jakože jsem minulý týden byla, protože mi nebylo dobře, vytvořila jsem pár outfitů, které vám chci co nejdříve nafotit, teď ale ještě nesmím chodit ven a můj nos je stejně celkem v hrozném stavu. :D Ale hned jak budu moct, nechám se fotit :)

Teď už ale k randomu, pod každou fotkou je popisek, myslím si, že víc už psát ani nemusím :)

Lentilky naprosto zbožňuji! Připomínají mi mé dětství, když jsem je potají chodila brát do skříňky, protože moje mamka vždycky říkala a říká, že jsou strašně nezdravé :D Jsem schopna sníst celý balíček během chvilky. Takže pokud mi chce někdo udělat radost, může mi poslat balík plný lentilek a já budu nadmíru spokojená. :)

Limitky Studentské pečetě jsou vždy povedené, tahle malinová také. Dokud je mají v obchodech, jděte si nakoupit zásobu, protože když jednou uchutnáte, budete chtít pořád další a další kostičku.

Můj dnešní oběd se skládal z tohoto salátu, ve kterém jsou fazole, mrkev, okurka a nějaký sýr. :)


Ha, našla jsem fotku z prvního školního dne! Ani nevím, že jsem se fotila  Začínám být senilní :D Ale tak tedy tohle jsem měla na sobě 3. září 2012! :D Nevymyslela jsem nic zajímavého, nic na tom není, ale cítila jsem se v tom pohodlně a pohodlí do školy preferuji. :) Takže na sobě mám kalhoty z C&A, tílko z H&M, svetřík Stradivarius a šátek Six. K tomu jsem měla černý baleríny a plátěnou tašku I forgot my Birkin bag at home.


Krabice, ve které mám uskladněny šátky. Vyráběla jsem jí o prázdninách. :)

Asi jsem si jednou chtěla vyfotit kalhoty nebo co :D

Naše Charlottka To, že jsem milovnicí Sexu ve městě nikdo nepoznal :D

Výhra, která mi přišla od Simonky :)


Hezký zbytek neděle a zítra zase "hurá" do školy!

Tereza


21 komentářů:

  1. tu malinovou čokošku jsem měla taky, je suprová :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, zvu tě ke mně na giveaway!
    http://ytinifni-infinity.blogspot.cz/2012/09/giveaway-earrings.html

    OdpovědětVymazat
  3. dobrý fotky . Čí je ta kočka? Vždyť vy žádnou nemáte. :D
    P.S. ta supina má nový vidko na ytb najdeš na něj odkaz na mém blog
    P.P.S. mám za dnešek 70 zhlednutí

    OdpovědětVymazat
  4. Taky to tak mám, že procházím složky v mobilu:o) Tu studentskou pečeť jsem kupovala hruškovou, taky byla dobrá:o)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný fotky a z tou čokoládou jsi mi udělala chutě!:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Já bych jí jedla furt, tak klid :D

      Vymazat
  6. Zrovna jsem dneska taky tu čokoládku.. Ale jablečnou.. Moc na ty ovocné nejsem, tak uvidíme :)) Na srazu se určitě potkáme :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dneska také měl tu jablečnou, ale víc mi chutná malinová :)

      Vymazat
  7. Všem moc děkuji za komentáře! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥