úterý 18. září 2012

{inspirace} Trocha inspirace, aneb pojďme se pokochat :)

Pěkný večer vám všem :)
Pokud se chci pokochat skvělýma fotkama a načerpat i nějakou tu inspiraci, vždy zamířím na stránku lookbook.nu
Není snad bloggerka, která by tuto stránku neznala, je plná dokonalých outfitů a kvalitních fotek.
Ale přesto jsem pro vás vybrala podle mě 10 nejlepších outfitů, které jsem dnes viděla :) 
Pojďte se pokochat také!

Nejvíce mě zaujaly vlasy, boty a tričko. Čepička se mi zdá jako skvělým doplňkem do podzimních dnů.



Klasický podzimní outfit. Vínové kalhoty se mi moc líbí, uvažuji nad jejich koupí.

Krásna usměvavá slečna s dokonalým svetříkem.

Opět se mi líbí barva kalhot a ta kabelka...♥

Sice jsou ty šaty kratší a na podzim asi nebudou ideální, ale přesto vypadají fantasticky!

Džínová košile-must have pro tento podzim. Kéž by mi také slušela! :))

Ty boty celý outfit skvěle změnily!

Co k tomu dodat? Dokonalý límeček. Dokonalý outfit! :)

Sice "potrhaným" jeansům nemohu přijít na kloub, ale v kombinaci s botami na podpatku a vtipným tričkem s kapsičkou se mi začínají líbit.

Outfit, který se mi asi líbí ze všech nejvíce. Jednoduché a přeci v našich ulicích nevídané.  Chci ještě léto! :))


Doufám, že se vám fotky líbily. :)
Na zítřek mám naplánovaný příspěvek o tom jak si dělám poznámky ve škole. :) Tak se vám snad bude líbit. :)))
Mějte se hezky 
Tereza♥

P.S. A na závěr, pojďte si zasoutěžit k Vivi :))

9 komentářů:

  1. Super článok ,Terča :) Fotky sú naozaj pekné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na lookbooku se vždy najde spousta inspirace,... a k poslední fotce, v jednoduchosti je prostě krása:-)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, třeba se budeš chtít ty a tvoje čtenářky zúčastnit :-)
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    OdpovědětVymazat
  3. Většinu slečen na fotkách znám právě z lookbooku. Jsou úžasné :) To stejné platí i o jejich outfitech ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Šikovná jsi, Terezko ;-), učíš se rychle. A až dneska jsem si všimla, že jsi z Jindřichova Hradce, tak to možná budeš znát na náměstí Langrův dům a v něm galerii Inspiraci...(Langrům dům i galerie je mýho taťky) ;-).
    Měj se krásně.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé, Hradečáci?
      to mám kousek od naší chalupy :3

      Vymazat
  5. Kočky které mají styl. Krásný článek :)

    OdpovědětVymazat
  6. nejsem příliš fanda těchto bot (u prvního outu), ale jinak je to všechno dokonalé :) skvělá inspirace

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥