středa 12. září 2012

{recenze} Peeling Yves Rocher z meruňkových jader

Pěkný večer vám všem!
Dnes si dáme jednu recenzi a zítra slibovanou giveaway! :))

Přesný název tohoto peelingu je Gurmánská gomáž z meruňkových jader. Je to tedy něco mezi peelingem a pleťovou maskou.
V této recenzi tomu budeme ale říkat peeling, nějak se mi to víc líbí než gomáž :D

Co tedy peeling(gomáž) slibuje?
Projasní vaší pleť během několika okamžiků! Pleť je vyčištěna do hloubky, zbavena nečistot a projasněna. 

  • OBAL- obyčejná tubička, ze které se ale peeling pěkně vymáčkne
  • VŮNĚ- krásná jemná meruňková, mám chuť celou tubičku sníst 
  • MASKA? ano! pleť vypne, po umytí mi až připadalo divné jak mám pevný obličej :D Doporučuji použít po aplikae ještě meruňkový krém)bohužel já vlastním broskvový, ale to neva :D)
  • PEELING? rozhodně ano! jelikož obsahuje "rozmixovaná" meruňková jádra, skvěle pleť "vydrhnete" a pročistíte do hloubky
  • OBSAH- 50 ml
  • CENA- já kupovala za 109, nyní seženete asi za 150 CZK :)

Všem rozhodně doporučuji, vůně skvělá,funguje a i ta cena celkem jde, co myslíte? :)
Je to pro mě náhrada za St.Ives, který vychvaluje Plum, ale u nás ho sehnat... Tajně tedy doufám, že se mu tenhle od YR vyrovnal :D
Máte s tímto peelingem nějaké zkušenosti?




Omlouvám se, že jsem delší dobu nepřispívala, nějak nestíhám. :)
A zítra už GIVEAWAY!

Pa
Tereza

4 komentáře:

  1. St. ives peeling prodávají tady. Hledám na něj právě recenze http://www.pudlo.cz/pece_o_plet/Peelingy/St_Ives_Pletovy_peeling_jemny_merunkovy_150ml

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥