čtvrtek 6. září 2012

{inspirace} Oblíbené produkty do 1000 KČ

Pěkný večer, určitě jste si už někde všimli tohoto tagu, který vznikl u Simony na blogu Style Cookbook by Simone. Jelikož se mi tento nápad moc líbí, rozhodla jsem se také prohledat internet a objevila jsem opravdu moc pěkné kousky. Celkem mi dalo zabrat, abych vybrala 6 produktů, protože všude je tolik pěkných věcí! :))
Aby bylo hledání snadnější, zaměřila jsem se pouze na H&M a Mango, a to proto, že to jsou dva moje nejoblíbenější obchody. 

Výběr je u obou řetězců obrovský, u některých výrobků, které jsou v koláži si můžete vybrat i jinou barvu, což se mi zdá super!
Asi nejvíce jsem se zamilovala do bot z H&M, jsou prostě dokonalé. Svetr z Manga je ze všech věcí nejdražší, zato si ale myslím, že bude také nejkvalitnější. Pro ty, co neradi počítají jsem cenu všech produktů z koláže i sečetla. Pokud tedy budete chtít mít doma všechno(a jakože já bych moc chtěla!) vyjde vás to na 3444 CZK. :)))


Nástup do školy jsem neustála, už teď jsem nemocná, zítra ale potřebuji na burzu učebnic, tak doufám, že mi bude líp. 
A ještě jedna věc! :) Dnes mi přišla výhra z giveaway, které jsem se zúčastnila u již zmiňované Simči. Ještě jednou moc děkuji!!! :))

A jak se chystáte na dny Marianne? Já se jich tento rok nezúčastním, z toho důvodu, že v našem městě není skoro žádný obchod ale i právě z důvodu, že jsem nemocná.

Mějte se pěkně, brzy se ozvu. :))

Tereza

6 komentářů:

  1. Pěkné věci, hlavně ta kabelka je super.:)
    Já se na dny marianne nechystám, neb mám momentálně trochu hluboko do kapsy a vím, že bych si zase nakoupila kvanta věcí, které ani nepotřebuji. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta kabelka je vážně skvělá, máš pravdu! :)

      Vymazat
  2. Mango také zbožňuji a doufám,že v mém e-shopu přibudou i nějaké kousky této značky :). Jinak možná budu v Tagu pokračovat :) Přijde mi suprový ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Terezo, dovolila jsem si Tě nominovat na blog awards, tak snad Tě to potěší:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2012/09/blog-awards.html

    Jinak dnes začíná závod Beskydská sedmička, takže mě se dny Marianne netýkají :).

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký výběr. Líbí se mi hlavně doplňky.
    Já se nechala Simčou taky inspirovat, ale jak už jsem psala u ní do komentu, nemám to jako koláž, ale jednotlivé fotky. Tak pokud budeš chtít, mrkni ke mně na blog, co jsem vybrala já.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥