sobota 1. září 2012

{diary} Jak vypadaly moje prázdniny?

Pěkný večer moji milí čtenáři,
jelikož už je před námi pouze neděle a pak "hurá" do školy, rozhodla jsem se, že udělám takový souhrný článek o tom, co jsem za prázdniny stihla. Budu odkazovat i na něteré články, takže pokud jste nějaký vynechali, určitě to napravte. :)

První dva červencové týdny jsem trávila u babičky a jeden den jsem navštívila Prahu(ZDE). Také jsem začala psát pro Check Czech Fashion(článek TADY)
Také jsem byla jeden den v Bratislavě(TADY)
Jelikož jsme si dovezli ze Slovenska bbaičku, byli jsme s ní i na výletě v Gmündu(FOTKY)
Navštěvovala jsem známé a taky někteří přijeli i k nám. Společně jsme byli na různých výletech a grilovali jsme.(HERE)
Moc příjemným oživením byl festival HRADY CZ, kterého jsem se zúčastnila díky CCF. :) Mohli jste o něm číst ZDE
No a potom jsem na začátku srpna odjela na Slovensko, kde jsem byla asi týden, zúčastnila jsem se jedné túry na Sivý vrch a ani jsem vám to neoznamovala. :) 



Na fotce vypadám strašně, ale důkaz že jsem tam opravdu byla. :) A je to těsně před vrcholem a já byla děsně vyčerpaná. :)

Ze Slovenska jsem se přesunula do Chorvatska, proto také byly články typu jaké věci potřebuji atd...:)
Navštívili jsme i město Pula, ale hlavně jsme se koupali! :)




Jo prostě bez brýlí to nejde :) 

Náš výhled :)

No a po Chorvatsku jsem se už pouze povalovala doma Tedy ještě jsem byla na jeden den v Praze abych nezapomněla! :)

No a jaké byli vaše prázdniny? 
Zítra poslední den volna!
Už teď se mi dělá špatně z ranního vstávání! :)
Tak si ještě užijte poslední den prázdnin a mějte se hezky
Tereza ♥



9 komentářů:

  1. Ač jsem měla prázdniny naplánované opravdu detailně, vyplnilo se opravdu máloco.. Lepší je někdy neplánovat.. Na druhou stranu, také jsem se jen neválela na zadku :D. Každopádně, mám ještě tak 20 dní volna před sebou, tudíž se budu snažit hodně věcí napravit ;).

    OdpovědětVymazat
  2. Jo vysokoškoláci se mají...:)

    OdpovědětVymazat
  3. v Chorvatsku je krásně :))
    jinak parádní prázdninové fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. To musely být skvělé prázdniny! Tak ať se daří i ve škole :-)

    Paris-London Giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. lovely photos! just your blog is lovely. Following you now hun! i have a new post up, if you get a chance to take a look, thanks. http://supposeishouldblog.blogspot.ie/

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu krásná slečna a krásné fotečky určitě dodej nějakou ve slunečních brýlích

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥