čtvrtek 13. září 2012

{giveaway}

Jelikož je to dnes přesně půl roku od založení tohoto blogu, dáme si nejdříve nějaké ty statistiky a pak giveaway! :)

10 687, to je číslo zobrazení stránky Fashion diary by Tereza
Nejvíce jste se překvapivě chodili koukat na příspěvky, které se týkaly giveaway :)
A také jedním z nejčtenějších příspěvků je Big new in! :)
No a pravidelnám čtenářů mám 139 a moc si jich vážím. Proto tedy také giveaway právě pro ně! :))

Giveaway je určena pro ČR a SK. Začíná dneškem a ukončím jí přesně za týden 20.9.2012.
Pravdila jsou následující:
1. Být mým pravidelným čtenářem
2. Napsat, jaké články vás nejvíce baví
3. Připsat email

Výherce vyberu buď já"ručně", nebo pokud se vás hodně zapojí, tak random. :)
Výherce dostane tónovací krém MS a černou čelenku.
!Pokud uveřejníte odkaz na tuto giveaway na FB nebo blogu, můžete přidat druhý komentář pouze s odkazem a mailem :)

Budu vám držet palce! :)


Tereza



30 komentářů:

  1. Sledujem pod menom zuzana grajciarová ;) a gratulujem! Nech sa ti darí aj naďalej :)
    Ja mám rada všetky články, s fotkami hlavne, ale rada si prečítam aj recenzie :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Diana.Haupt@seznam.cz

    Baví mě všechny články, ráda si počtu pokaždé něco jiného :)
    Mám ráda recenze :)

    OdpovědětVymazat
  3. Libi se mi recenze a clanky o tobe.
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Najradšej mám určite recenzie :)
    Majushqa14@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Tak zkusíím :)) všechny články se mi líbí, hlavně o kosmetice :))))

    MartiRezaninova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj!
    Sleduji přes GFC .) Líbí se mi hlavně články o kosmetice, DIY a "snýkpýk" do tvého života .) A přála bych ti nový foťák, protože třeba u random fotek jde vidět roztřesenost, jako kdyby to bylo foceno mobilem ;) Tak nevím, možná jsem moc náročná, ale prostě lepší kvalita fotek by možná pomohla i návštěvnosti :)) To vše je myšleno v dobrém, samozřejmě :))

    hanik005@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji :)
    Články o kosmetice a tak :) katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Nejraději mám recenze, jsou to skvělé inspirace:)
    darca.mar@email.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, tak já patřím spíše mezi tiché čtenáře, ale každý tvůj článek si s radostí přečtu. Nejraději mám články z rubriky Diary nebo Fashion :).
    s-wea@email.cz

    OdpovědětVymazat
  10. czdoms@gmail.com
    Já mam ráda všechny články, ale nejradši mam s fotkami a články o tom, co jsi dělala :)

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduji :) Líbí se mi články New in! Ceny jsou opravdu lákavé, původně jsem si myslela, že je to make-up a on je to tonovací krém :) Pokud bych měla to štěstíčko a usmála se na mě výhra, tak by na mě bylo možná medium tmavé, ale tonovací krémy jsou lehké, takže na léto k opálené pleti, skvělé! ;D

    moncablog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. sleduju, líbí se mi víceméně všechny články, new in je pro mě příjemným lákadlem do obchodů. :))

    zajickova.lucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. ja mam rada vsetky clanky, lebo vzdy je kazdy iny a neopakovatelny :)

    fashovv@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduji tě už nějakou chvíli a nejvíc se mi líbí články o kosmetice :)
    lucie.martinakova@email.cz

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. k.malatinova@gmail.com
    outfity :)

    OdpovědětVymazat
  16. Super cena! 8)

    diva22@azet.sk
    sledujem ako venusa22e

    Mňa najviac bavia diary články a fotky, ale nepohrdnem ani nejakou recenziu 8)

    OdpovědětVymazat
  17. odkaz na GA: http://violetwitch-eve.blogspot.sk/2012/09/i-am-sorry.html

    di_va22@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  18. Ja mám rada všelijaké články, či už recenzie - najlepšie také kde sa porovnajú aspoň 2 produkty, alebo diy, ktoré sa dá ľahko zvládnuť a je z dostupných materiálov.
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  19. http://keytothegardenofdreams.blogspot.sk/2012/09/tip-na-giveaway.html

    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  20. ten tónovací krém by som rada skúsila a čelenka sa hodí vždy :) takúto jednoduchú ešte nemám
    najradšej mám random fotky,nejaké jednoduché diy,outfity,ale aj recepty na nejaké dobrotky aleo tipy na blogy :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  21. Zdieľam na fb http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=433287943400626&id=144814778941964
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  22. Na blogu mě nejvíc aví asi recenze :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. ja som zaťažená na kozmetické recenzie... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  24. páčia sa mi všetky články, ale najradšej mám tie o kozmetike alebo randomy :)
    luckavyle@gmail.cm

    OdpovědětVymazat
  25. AŽ TEĎ JSEM ZJISTILA, ŽE TĚ NESLEDUJU?! :D No tohle! Trefila ses mi do odstínu, tak koukej ať vyhraju! :D :D
    Nejradši jsem tě viděla, pusu

    theblondetime@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Opět to zkusím :)
    Majdikr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Sleduji :-) a na blozích mám nejraději recenze a fotky outfitů.
    monikahruba@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Sleduji :)
    Nejvíce mě baví tvoje recenze a nakupování :)
    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. http://www.facebook.com/ilonkastrejcova
    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Jéé giveaway :) To bych nebyla já, abych se nezúčastnila.. :) Tak taky zkusím štěstí :)
    Jinak nejradějí mám recenze a dost ráda okoukávám DIY :))

    pink-no@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥