neděle 30. září 2012

{inspirace} Co najdete v mé školní tašce aneb what´s in my school bag?

Hezký večer!

Ráda bych vás přivítala u dalšího článku týkajícího se školy. Dnes vám ukážu co nosím ve své tašce a také nahlédneme do školní kosmetické taštičky. Na odtajňování by bylo lepší video, ale s tím vás trápit nebudu, nebojte. :) Takže pojďte se kouknout se mnou. :))

Věci nosím většinou v šedě-růžovém batohu Dakine, protože musím tahat učebnice, které jsou dost těžké a kabelkou bych si úplně zničila ramena. Někdy mám ale dny krátké a to hodím věci do kabelky či do plátěné tašky, do které se mi nevejde všechno. Dnes se ale koukneme, co mám ve školním batohu::)



1. Nůžky-popravdě, někdy je nechám doma, ale vždycky když je zapomenu, ve škole je potřebuji(ano zákon schválnosti :D)
2. Lepidlo-používám velmi často, někdy i jen tak z nudy :))
3. Kalkulačka-budu si muset pořídit jinou, už mi nejzákladnější funkce bohužel nestačí :(
4. Svačina-ať už je to müsli sušenka, jogurt či ovoce, bez jídla do školy nejdu
5. Klíče-naštěstí se mockrát nestalo, že bych je zapomněla! Ufff :))
6. Žvýkačky-nevím jak vy, ale já žvýkám celý den
7. Pití-většinou nosím obyčejnou vodu z kohoutku v pet lahvích(nešetřím životní prostředí), k  narozkám si ale přeju Bobble flašku, abych si mohla vodu dopouštět i ve škole.
8. Kosmetická taštička-obsah odtajním níž!
9. Flashka- od profesorů si občas stáhnou nějakou prezentaci, takže flashku nesmím nikdy zapomenout :))
10. Mobil- tak to je snad jasný ne?
11. Skládací kartáč-od Essence, přeju si ale Tangle Teezer :))
12. Kapesníky-to víte no, ve škole často brečím :D Kecám!  Ale teď na podzim smrkám bez přestávek :)
13. Peněženka-chcete vědět co v ní mám? Hromadu peněz a kartičky! :))
14. Deštník-který nosím převážně jen na podzim. Opět zákon schválnosti funguje, když ho zapomenu, prší.
15. Index-no comment :)
16. Penál s gelovkama a lepící páskou
17. Penál bez gelovek, do kterého se koukneme někdy jindy(možná)
18. Sešity-nebo taky desky s papírama
19. Chybí :D (pardon)
20. Diář- mám diář z Elle, uvidíme, jaký budu mít další rok :)
21.a) Učebnice-strašně nerada je nosím, jsou moc těžké
21.b ) Zvýrazňovače- bez barviček ani ránu!
22. Pravítko- nosím i trojúhelník s ryskou! :)


Prosím omluvte mojí nepozornost, když jsem do obrázku přidávala čísla, nějak jsem si nevšimla chyby. Pardon!!!

Aby toho nebylo málo, odtajním vám i obsah kosmetické taštičky, kterou nosím do školy. 

Nehledejte pudr, ani nic jiného "líčícího". Bez toho se totiž obejdu. Kdybych ale někde musela zůstat přes noc, neobešla bych se bez této šestice produktů. Make up, pudr a další "malovátka" nekterý den i vynechávám a nechávám pleť jen tak, ladem skladem. :)


1. Pasta na zuby-klasický Elmex vzorek :)
2. Skládací kartáček- zuby si po každém jídle nečistím, ale pokud mi v nich něco uvízne, hned je jdu vyčistit.
3. Antibakteriální gel na ruce-byl se mnou snad všude. Nesnáším špinavé ruce.
4. Matující papírky-asi je už vybalím, v zimě je nepotřebuji, ale v létě je to moje stálice.
5. Balzám na rty Belea- používám ho pouze, když mám umyté ruce, jinak je velice nepraktický, ale skvěle hydratuje.
6. Kiss care love Essence- neboli můj barvící jelení lůj, který používám během hodiny, nebo prostě když mám ruce neumyté. :)

Vyčerpávající článek, kdo dočetl až sem, tak se mu virtuálně klaním! :))
Na závěr ještě otázky na vás :)
Bez čeho se neobejdete ve škole?
A chtěli byste vidět i mojí druhou kosmetickou taštičku, kterou beru do školy jen někdy?

Pěkný zbytek neděle!
Tereza♥

30 komentářů:

  1. ta kosmetická taštička je strašně moc hezky originální :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ten kartáček a pasta ma dostali.Sranda :) inak pekný príspevok,school bag je zaujímavejšia ako normálna bag .Ale tá moja školská býva hrozne ťažká,radeji nosím batoh .Som už asi jediná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jo, uvědomuju si, že jsem divná :D

      Vymazat
  3. ty jo máš toho dost, já mám tak dvě propisky a jeden zvýrazňovač :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já toho musím mít právě hromadu :D

      Vymazat
  4. Téda, máš toho požehnaně :D miluju tyhle šmějdící články :D

    OdpovědětVymazat
  5. a já si myslela, že nosím do školy hodně věcí :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,Já jsem ta od Mers,psala si článek o našem hradeckém gymplu.Ráda bych se s tebou o tom pobavila,tak jestli ti nevadí,že bych tě otravovala přes meil?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, doufám, že to budeš číst :)
      prosím napiš mi na mail mikulova.tereza@gmail.com a domluvíme se :))

      Vymazat
  7. wooow, to je věcí, tolik by se mi každý den asi nechtělo tahat. Ale je to všechno praktické, to jo. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to praktické, aloe máš pravdu, celkem těžké :D

      Vymazat
  8. Mam hrozně ráda tady ty články o tom, co nosí lidi v taškách:-D Moc se ti tenhle článek povedl!

    OdpovědětVymazat
  9. Takovéhle články většinou nečtu, ale tenhle mě bavil :) začetla jsem se hlavně proto, že tvůj index vypadá jak cestovní pas, tak jsem si říkala, na co nosíš do školy pas :D
    Že všude nosíš kartáček a pastu to tě obdivuji, to nedělá skoro nikdo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D já když index viděla poprvé, taky jsem si říkala..co?? :D
      jo začínám si připadat divně, kartáček je asi neobvyklý no :D
      a jsem ráda, že se ti článek líbil! :)

      Vymazat
  10. tak to toho s sebou do školy nosíš docela dost,já tahám ani ne polovinu věcí :DD na druhou stranu ale nosím jen kabelku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já občas kabelku nosím, ale potřebuji mít sebou tolik věcí, že je pro mě velice nepraktická :D

      Vymazat
  11. Téda, tak stylový obsah školní tašky jsem už dlouho neviděla. Paráááda! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi, já myslím, že ty máš taky velice stylový obsah všech tašek :)

      Vymazat
  12. moc děkuji za všechny komentáře, připadám si ale jako exot s tím kartáčkem :D já to prostě beru jako samozřejmost :))

    OdpovědětVymazat
  13. Tery, máš tam toho mnohem více, než já :D Stydím se.. :)

    Jinak taštičku bych moc ráda viděla :).

    OdpovědětVymazat
  14. A kde se dá sehnat ten klasický elmex vzorek? V lékárně?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ho dostala u svého zubaře, ale možná i v lékárně na vyžádání :-)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥