čtvrtek 20. září 2012

{outfit} Blanc et noir

Pěkný večer!
Ještě si užívám sukní a triček s krátkým rukávem, ale obávám se, že za chvíli budu muset obléct teplý svetr a kalhoty, jinak zmrznu.

Kombinaci bílé a černé miluji, cítím se v těchto barvách skvěle a ráda nahodím nějakou výraznější rtěnku nebo doplněk, který tuto klasickou dvojku pěkně dotvoří.

Můžete na mě vidět bílé tričko z F&F, ke kterému ráda přidávám černou sukni z H&M. I am naušnice v podobě kytek jsem si velice oblíbila hlavně k takto jednoduchému oblečení. Černé silonky jsou od Bati.
Do školy jsem obula baleríny od Bati, které moc dobře znáte a na focení jsme si vzala klasické černé boty na podpatku z Deichmannu
Koho by zajímala rtěnka, je z kolekce Kate Moss pro Rimmel London v odstínu 07. Na fotkách už nemá tolik sytou barvu, ale jinak skvěle drží a barva září na všechny strany! :)

Na fotkách je skvěle vidět, jak boty na podpatku krásně prodlouží nohy. :))




Kombinujete často bílou s černou? 

Hezký zbytek dne
Tereza♥

60 komentářů:

  1. Pěkné, pěkné. Ten efekt prodloužení je vážně krásně patrný.
    Já to úplně často nedělám, ale přijdou dny, kdy mám chuť a nakombinuji to.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je krásně patrný, strašně se mi to líbí :)))

      Vymazat
  2. Wooow! Sluší ti to.. a černou s bílou nosím jen někdy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :)
      já jí nosím poměrně často :))

      Vymazat
  3. taková sukně by se mi hodila :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám takový dojem, že jí ještě v H&M mají :)))

      Vymazat
  4. upřímně černou a bílou moc často nekombinuji,ale moc se mi to líb tak určitě někdy zaexperimentuji :)
    tvůj blogse mi moc líbí,určitě sem ještě někdy zavítám :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak zaexperimentuj a potom se pochlub :))
      a jsem ráda, že se ti blog líbí :))

      Vymazat
  5. nie nekombinujem casto, ale ako vidim musim zacat :)

    OdpovědětVymazat
  6. I love the all black and white look, always stylish!

    www.fashioncontainer.com

    OdpovědětVymazat
  7. parádní :) moc ti to sluší :)



    PS: Narazila jsem na opravdu úžasný blog, jsi moc milá, sympatická, krásná
    a skvělá blogerka :) Jsem tvá nová čtenářka! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji za krásnou pochvalu! :)
      jsi hodná! :))

      Vymazat
  8. Abych pravdu řekla, moc černých věcí v šatníku nemám. Ale jednu černou sukni jo! Ale chybí mi k tomu bílé tričko...takže to vlastně moc nekombinuju. Ale Tobě to moc sluší a přimlouvám se k podpatkům!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc, já jsem taky pro ty podpatky :))

      Vymazat
  9. Já určitě ráda kombinuji černou a bílou :).

    OdpovědětVymazat
  10. what a beautiful pair of shoes!
    fantastic post, love the pics!
    Hope you're having a great weekend!
    thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpovědětVymazat
  11. Mně se tato kombinace líbí asi ze všech nejvíce.. je to klasika a ta nikdy nezklame! Prostě, super :) a mimochodem, super fotky :)!

    OdpovědětVymazat
  12. Absolutely awesome blog! Loved it! Come by and let's follow each other? xx

    OdpovědětVymazat
  13. Bílá a černá je taková klasika, opravdu to sem tam zkombinuju, ale většinou jsem barevná, ale ne sytě. :D
    Podpatky jsou opravdu kouzlo, baleríny většinou zkracují nohy a ty podpatky je nádherně prodlouží (jak jsi psala) a tobě to s nimi sluší. =)
    Náhodou ta červená jde vidět i na fotkách, pasuje ti. Nevím, jestli bych si troufla takto chodit i po městě, sama nosím jen balzámy. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já s tou rtěnkou právě moc do města nechodím :)) tu používám jen tak na fotky :D ale je moc pěkná
      u mě jednoznačně vítězí podpatky, ale do školy bych v nich nedošla :D

      Vymazat
  14. Ta sukně ti strašně moc sluší :))

    OdpovědětVymazat
  15. Tu kombinaci miluju a tobě moc sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám také tuhle kombinaci moc ráda :))
      a děkuji!

      Vymazat
  16. Si zlatá :)
    Inak ťa pozývam na moju 1.Giveaway http://mima11.blogspot.sk/2012/09/1-giveaway.html :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji a určitě se jdu kouknout na GA :))

      Vymazat
  17. Moc hezké!Sluší ti to:) A ty podpatky ti opravdu nohy prodlouží, ale balerínky jsou pohodlnější vid:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji! :)
      podpatky prodlužují a sluší mi víc, ale potom ty bolavé nohy...:((

      Vymazat
  18. A děkuju za komentáře u mě na blogu, teď jsem si všimla, že ode mě nemáš follow, tak jsem si tě už konečně přidala do sledování. :*

    OdpovědětVymazat
  19. Moc Ti to slusi..obvzlast v tech podpatcich.
    Proste kocka, neni co dodat!

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
  20. ten efekt je skvělý, ale nemám moc ráda podpatky. :/ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já moc taky ne, ale vypadá to s nima líp! :))

      Vymazat
  21. všem vám moc děkuji za komentáře! jste strašně moc hodné a jsem za ně ráda! :))

    OdpovědětVymazat
  22. skus niekedy dvoje cierne silonky cez seba naraz. vyzera to lepsie :)))

    AndreaZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za typ, vyzkouším! :))

      Vymazat
    2. potom to urcite daj na blog a napis o tom ;)

      AndreaZ

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥