neděle 19. srpna 2012

{inspirace} Věci, které si přeju :)

Ahoj, ahoj!
Vánoce se strašně blíží(nehrabe mi, vím kolikátého je! :D) a i přes to, že vím, že můžu jen dál snít jsem si sestavila wishlist a  pokud mi bude chtít někdo udělat radost, může :) 



PAŘÍŽ- můj sen, strašně bych si přála dostat letenku a ubytování alespoň na čtyři dny :) Už si ale o takový dárek píšu Ježíškovi dva roky..a stále nic (divný :D)

FOŤÁK- prakticky je to nutnost. Můj už dosloužil, takže momentálně fotím pouze na mobil, což je poměrně strašný. Přála bych si asi takový jako je na obrázku, jen nevím, jestli černý nebo červený. :) Narozeniny mám až v listopadu, ale doufám, že foťák dostanu :)

HODINKY MICHAEL KORS-haha, další můj sen, který si chci splnit..ale až když budu výdělečně činná :D Mně osobně by stačily i kldině hodinky DKNY, ale na ty se takyrodiče moc netváří :D

KABELKA-do koláže jsem sice dala LV Neverfull, ale na té ani tak netrvám. Když tak přemýšlím, ani nevím, jestli vůbec chci LV. Na rozmýšlení mám ale dost času, než si na nějakou lepší kabelku našetřím...

PRSTÝNEK-na koláži opět ilustrační foto, prstýnková moc nejsem, mám pouze jeden který nosím stále, ale přece jenom je to stříbro a to po pár letech nevypadá nejlépe. Ještě si k narozeninám přeju přívěšky na svůj náramek Pandora. :)
RTĚNKA YSL- rtěnky prakticky nepoužívám. Ale obal YSLky je neodolatelný.  Ani si jí nepřeju v blízké době. Jen jí mám na svém wishlistu delší dobu a ještě dlouho tam bude :)

NAKED pallete- vy určitě chápete, proč tuhle paletku potřebuji. Bohužel rodiče to nechápou. :D A já nemám tolik peněz, abych si mohla koupit paletku za 1500...

CONVERSKY-nepotřebuji, chci :) Třeba k narozkám...ale k těm si toho přeju hodně...:D


Máte taky seznam věcí, které strašně nutně potřebujete? :D


Tereza♥





6 komentářů:

  1. Tak do Paříže bych také moc chtěla.. ale někdy na podzim nebo na njaře :) věřím, že se tam snad někdy podívám..

    Jinak Naked paletku.. tak tu si asi nikdy nepořídím :D 1500 je prostě pořáád moc moc moc :( :D ale u Mii jsem četla, že skvělou alternativou jsou paletky zn. MUA :) údajně nějaká sestra Naked od Urban Decay :))(http://www.muastore.co.uk/index.php/)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za typ, koukám na ní a velice přemýšlím :D

      Vymazat
  2. ten ysl ruz by som chcela aj ja:P

    OdpovědětVymazat
  3. tak ten foťáčik by som si priala aj ja ♡

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥