středa 22. srpna 2012

{recenze} THE BODY SHOP Coconut Body Butter


Pěkný den všem, dnes mám pro vás jednu recenzi na mé oblíbené tělové máslo.
Pojďme se na něj kouknout! :)


BALENÍ- klasické kulaté, pevné, já mám objem 50 ml
HYDRATACE-skvělá a nejlepší. Drží celou noc, celý den, pořád!
KONZISTENCE-jako máslo. Skvěle se roztírá, nabírá a i díky máslové konzistenci tak skvěle drží a hydratuje.
VŮNĚ-skvělá, kokosová a musím říct, že mám vždycky strašnou chuť na něco kokosového :)Prodává se v mnoha vůních, já mám zatím toto kokosové, ale chystám se na mandlové a jahodové! :)
CENA-jelikož jsem kupovala v rakouském Parndorfu a bylo poměrně levné..asi 10€, ale jinak u nás koupíte za cca 350 CZK




Já vím, strašně vychvaluju, ale ono je fakt skvělý! Vyzkoušejte sami a uvidíte jak budete nadšení!
A nikdo mi za reklamu nezaplatil! :)
Máte zkušenosti s tímto máslem?
Tereza♥



5 komentářů:

  1. naposledy som mala jahodové ... a veľmi môžem čokoľvek od BodyShopu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já Body Shop miluju a není snad věc, co nemám ráda :)

      Vymazat
  2. Už i v Rakousku je levněji než tady? :O No já koukám... asi tam budu muset zajet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak kde, ale například THE BODY SHOP v Parndorfu se vyplatí :)

      Vymazat
  3. Já mám to malinový a miluju ho! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥