čtvrtek 2. srpna 2012

{diary} Shrnutí celého týdne+maličké new in :)

Ahoj, všechny vás zdravím! :)
Jelikož na zítra chystám jiný post než je shrnutí, udělám ho dneska. 
Fotky bohužel nemám, takže koho nezajímá co jsem minulý týden dělala, nechť přeskočí očima až pod fotku, kde se může kouknout na maličké new in.

Od pátečního večera jsme měli návštěvu. V sobotu jsme jí tedy vzali na výlet, aby se pražáci nadýchali vzduchu a trošku i pochodili. Jeli jsme vlakem a pak jsme se  v lese prošli a poté i moc dobře naobědvali. :)
Neděle byla odpočinkovým dnem, takže jsme dlouho spali, pak jsme se bavili na počítači a po obědě jsme vyrazili na návštěvu do hlubokých lesů, kde dny prázdnin tráví můj bratr. Večer jsme už jen dělali blbosti a povídali si. 
V pondělí jsme už ale museli jít na nějaký výlet. Chtěli jsme jet na kameny ke Gmündu kde jsme byli přesně před týdnem, ale nakonec jsme si to rozmysleli a raději jsme šli pouze na jednu "naučnou stezku" a poté jsme jeli vlakem domu. Ještě jsme si dali strašně dobrou zmrzlinu a poté už jsme se navzájem užívali, protože návštěva večer odjížděla.
Půlku úterý jsem strávila uklízením a potom jsem byla asi jen na počítači a večer jsem šla do bazénu, kde jsme si pořídila permanentku, protože jinak nebudu chodit ani plavat.
Včera, tedy ve středu jsem byla pouze doma, chvíli na počítači, chvilku na sluníčku, ale přece jenom bylo strašné teplo. K večeru přijela babička s dědou, tak jsme s nimi venku poseděli a popovídali a skvěle se navečeřeli. :)
No a dnes ve čtvrtek jsem byla v českých Budějovicích. Mamka tam něco potřebovala zařídit a já jsem si potřebovala koupit boty do tanečních. Samozřejmě jsem nekoupila, stejně si budu muset zajít koupit jedny vyhlídnutý do Prahy :P Něco maličko jsme si ale koupila, ukážu vám to níže.
Při cestě domů jsme se ještě vykoupali, nakoupili jsme na víkend a doma jsme se chvilku koukli na olympiádu. Okolo šesté jsem ještě byla v bazénu, sice jsem si zaplavala méně než v úterý, ale stejně. Teď už jenom pročítám blogy.

Zítra se vrací brácha, takže bude asi "vyvařovačka a vypíkačka" a jelikož je u nás pouť, možná se večer půjdu kouknout. Ale to ještě uvidím, protože se musím důkladně nachystat na festival České Hrady. V obotu už totiž jedu! :) Strašně se těším! 



No a teď ještě k malému new in!
Trošku jsem nakoupila pouze Yves Rocher a to zprava:  peeling s obsahem meruňkových jader na který se už moc těším, dva šampony, jeden pro mamku, ale dostane ho až když zaplatí :D a jako dárek jsem dostala ještě mini sprchový gel, který skvěle voní. :)

Jak se máte vy? A koupili jste si něco nedávno?

Pěkný večer
Tereza♥


5 komentářů:

  1. Mám pocit, že nakupuju pořád :D Jinak sis evidentně užívala, to je fajn :) A moc se mi líbí formulace ,, aby se Pražáci nadýchali vzduchu´´ :D

    OdpovědětVymazat
  2. mám se dobře :) dnes jedu na chatu)
    Yves Roche nejlepší <3

    OdpovědětVymazat
  3. mám se dobře) dnes jedu na chatu))
    Yves Roche nejlepší! )

    OdpovědětVymazat
  4. Měla jsi krásný týden :) Jinak já teď nakupuji spíše dárky k narozeninám apod. :) Takže raději moc neutárcím a nejezdím to větších měst :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥