sobota 11. srpna 2012

{recenze} Sephora nourishing nail balm

Ahoj, zdravím vás! :)
Recenze byla sice nedávno, ale teď o prázdninách nemám moc inspirace na články.
Dnes se koukneme na výživný balzám na nehty. Doma mám sice zpevňující lak od Rimmelu, ale ten moc nepomáhal, tak jsem koupila v Sephoře tento výživný balzám, který má nehtům dodat pevnost. Sice netrpím na velkou lámavost, ale přece jenom občas se mi nehet odlomí.Vyzkoušela jsem a světe div se, ono to snad i pomáhá! :)
Pojďme se ale kouknout na recenzi pěkně od začátku. :)


OBAL- asi vždycky začínám obalem, který je velice jednoduchý, ale skladný. Objem je 9ml
PEČUJE? samozřejmě po prvním použití ne, ale po cca týdenním používání ano :) Nehty "mažu" každý den, vždy před spaním a musím říct, že je mám pevnější a nelámou se tolik. Pečuje i o kůžičku, která se mi už tolik "neoddělává" :D Co je ještě lepší, že nehty se hezky lesknou i když je nemám nalakované.
VUNĚ- příjemná, nedokážu identifikovat
CENA-jelikož jsem kupovala někdy v kvetnu, prohledala jsem celý svůj výpis a cena je 170 CZK :)





Já jsem velice spokojená, protože moje nehty jsou pevnější a zdravější. 
Doporučuji!

Co děláte pro své nehty vy? :)
Tereza♥

7 komentářů:

  1. já používám od Essence - Ultra strong, ale ten se nesmí používat denodenně a tak bych ten to od Sephory moc ráda zkusila ;) Ovšem, mám teď stop nákupům, ale snad už brzy budu moci zase trochu nakupovat a tohle bude první položka na mém seznamu ;)

    OdpovědětVymazat
  2. ja mam na svoje nechty zopar vyzivnych veci.. ale toto vyzera fakt dobre :)

    OdpovědětVymazat
  3. nikdy jsem tohle nezkoušela, ale budu o tom přemýšlet :)
    pěkná recenze !

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je super, že to pomáhá, to je snad první věc, o které fakt slyším že na nehty pomáhá..
    Já už jsem pro své nehty mohla udělat jediné - nalepit si gelovky, se kterýma jsem moc spokojená :D protože kdybych to měla nechat na mých nehtech, nikdy bych je neměla pěkné..

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je pro mě novinka. Jinak Sephoru mám moc ráda a máš pěkné nehty. :)))

    Přidávám si tě do sledování, přijď kouknout i ke mě. :* http://elizabethlore.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. http://www.expa-nails.cz/cz/sada-trind-keratin-2-x-9ml_p1986
    Jsem tu náhodou, klikni, objednej, udělej recenzi po měsíce, zblázníš se nadšením, včera jsem si objednávala znova !!!! Tak pěvné nehty jsem v životě neměla!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥