čtvrtek 9. srpna 2012

{recenze} NIVEA cashmere moments a diamond touch

Pěkný den, 
dnes jsem si pro vás nachystala recenzi na dva sprchové gely, které v poslední době používám a mám je strašně ráda. :)


Prvním je NIVEA Cashmere moments
Jedná se o sprchový šampon, takže s vodou skvěle pění. Obsahuje kašmírové proteiny, po kterých je pokožka krásně hebká.
Konzistence je krémová, velice příjemná. 
Voní naprosto úchvatně, opravdu cítím vůni orchidejí, které mám strašně ráda a proto jsemtaké šáhla po tomto "sprcháči". Cena se pohybuje okolo 70 CZK, což mi přijde super. 


NIVEA diamond touch
Pro změnu sprchový gel, který také pění(takže jaký je vlastně rozdíl mezi sprchovým šamponem a gelem? :D) Obsahuje pečující olej, který pokožku hydratuje a zanechává jí hebkou. 
Pokožka se krásně leskne a je jemná. 
Cena také cca 70 CZK.
Vůně je příjemná, má vonět po kale bílé, ale to nevím jak voní, takže neohodnotím. :D


Oba produkty si jsou velice podobné. Určitě bych je ale zakoupila znovu, momentálně dochází, takže pokud NIVEA nevymyslí něco jiného, mám je doma zase. :) 

Jaký je váš nejoblíbenější sprchový gel/šampon? A jaký je mezitím vlastně rozdíl? :D

Tereza♥

P.S. TADY najdete outfit, který jsem vám slibovala a uvidíte boty Ewy Farné. :)


12 komentářů:

  1. Ten sprchový gel jsem měla a je super! krásně voní ...

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná recenze ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Neměla jsem ho ale možná si ho koupím :))

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám moc ráda sprchový gel Nivea double effect, voní také nádherně. A sestra má teď od nich sprchový gel s názvem free time, taky úžasný. Nejraději bych si je vždycky koupila všechny :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych taky nakoupila všechny od Nivey :D

      Vymazat
  5. P. S. Podívej se ke mně na blogsale, třeba Tě tam něco zaujme ;-).

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2012/08/nabizim.html

    OdpovědětVymazat
  6. Já sprcáče vůbec neřeším, zkrátka vezmu to, co je momentálně po ruce :D Ale z této řady jsme jeden také měli a byl opravdu voňavoučký :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to taky moc neřeším, ale přece jenom ta vůně je nejlepší :)

      Vymazat
  7. Oba jsou super, ale nejradši mám sprcháč Nivea Happy time (mléčně pomerančová vůně).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Happy time jsem taky zkoušela a ta vůně je super :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥