středa 22. srpna 2012

{recenze} mixit.cz

Zdravím všechny čtenáře! :)

I já jsem dostala tu možnost namixovat si svůj mix na stránkách mixit.cz a proto dnes přináším své hodnocení. :)
Objednávala jsem v pátek a už včera jsem si mohla pochutnávat na křupavém müsli a "vtipné kaši".
Nejdříve jsem měla v plánu namixovat si pouze müsli, ale jelikož jsem velice vybíravý tvor, který nemá hodně věcí rád, dala jsem do svého mixu pouze to, co mi chutná a jelikož mi ještě nějaké penízky zbyly vyzkoušela jsem i kaši.
Hned první předností je právě možnost vybrat si pouze to, co vám chutná. Mám například ráda mandle, ale müsli jen s mandlemi se u nás neprodává, je v něm prostě něco navíc co mě zrovna "nejede". Stejně je to i s müsli ovocným, jím jedině tak rozinky. Díky mixitu si mohu pochutnávat na tom, co mi chutná.
Prvním krokem k namíchání je vybrat si správně svůj cereální základ. Můžete zvolit samostatné vločky nebo klidně i celou směs obilnin. Pokud máte rádi ještě různé druhy semínek, mák, Corn Flakes nebo špaldové lupínky, není problém, i takovéto suroviny do svého mixu dát můžete.
Druhým krokem je "přihození" nějakého toho ovoce. Zvolit můžete ananas, banán, angrešt, borůvky, fíky, goji, jahody, maliny a mnoho dalšího ovoce. Opravdu záleží na vašem apetitu.
Třetím krokem je přidání ořechů. Od lískových oříšků, "vlašáků", přes mandle a pistácie až ke kokosovým lupínkům. Samozřejmě jsem nevyjmenovala všechny druhy ořechů, koukněte se na ně sami. :)
Dostáváme se na závěr. Čtvrtým krokem je přimixování něčeho navíc. Můžete zvolit čokoládu, skořici, vanilku, kávová zrna, nebo také gumové medvídky a lentilky!!! :)
Na závěr si svůj mix ještě pojmenujete, zvolíte tubus podle svého vkusu a už můžete začít vyhlížet pošťáka.
Stejný postup zvolíte pokud si chcete namíchat kaši nebo pouze suché plody.



Terčino stylové křupání
Svůj müsli mix jsem si pojmenovala jako stylové křupání a doufala jsem, že bude opravdu müsli pořádně křupavoučké. 
Jako základ jsem si zvolila "Zrní v plné polní", které obsahuje ovesné vločky, křupavé pšeničné vločky, žitné vločky, ječné vločky a ovesné otruby. Ocenila bych, kdybych si přímo na stránkách mohla přečíst z čeho se základ skládá, protože přece jenom vtipná legenda je milá, ale složení je pro mě důležitější. Protože co je to nejlepší, co se pěstuje na našich polích? :) Omlouvám se, vůbec to tak není, lze zobrazit více informací a ono se vám celé složení ukáže :) Pardon, vůbec jsem si toho nevšimla! :D
Dále jsem přidala borůvky, rozinky, mandle a mléčné čokoládové hobliny. 
Müsli je skvěle křupavé a "podivně" rychle mizí. A to mám svůj vínový tubus doma sotva 24 hodin! 



Moje kaše!
Mám moc ráda kaše, které stačí zalít vodou nebo mlékem a snídaně je hotová. Proto jsem vyzkoušela i kaši, která se skládala ze základu "Vtipná kaše", který obsahuje sušené mléko a jemné ovesné vločky, poté jsem přidala kokosové lupínky a pomerančovou dužinu a kůru. Kaše je výborná, už jsem jí měla k svačince a mám takový pocit, že bude nemilosrdně mizet i díky členům mé domácnosti.




Pokud jste právě zjistili, že už se vaše snídaně neobejde bez müsli ze stylových tubusů, upalujte na stránky www.mixit.cz
A pokud to zjistíte až za nějaký ten čas, nedivte se, že už některé suroviny budou vyprodané. :)

Tereza♥

P.S. Komentáře můžou vkládat i neregistrovaní uživatelé. Proto se těším na záplavu komentářů, zda už jste mixit vyzkoušeli, jak vám müsli chutnalo a nebo zda hodláte objednávat. :)

P.P.S. Za dobu psaní tohoto článku jsem dokázala spořádat půlku misky svého müslimixu bez mléka a i takto "suché" je skvělé! :)

5 komentářů:

  1. Mňam dostala jsem hlad :D Určitě se tam kouknu :)

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to lahodně. :)
    http://michallka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá to dobře!))
    http://surprising-bitch.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥