pátek 31. srpna 2012

{diary} Líbí/nelíbí a co blog čeká a nemine :)

Pěkný den vám všem!
Ještě rychle pro vaší informaci. Dnes jsem trochu poupravila recenzi na Color Tattoo-ZDE. Včera jsem se na blog dostala až hodně pozdě a při psaní čůánku jsem málem usnula :D

Dnes ale máme jiné téma. Nechce se mi nic moc extra vymýšlet, to počasí je strašný. Skoro poslední den prázdnin a tak ošklivej...fuj, fuj! Sluníčko, kde jsi? :D
Takže mám náladu leda tak na nějaký film a teplý čaj.
Dnes bych vás tedy ráda seznámila s tím, co na blog chystám a dám vám možnost vyjádřit se a odsouhlasit mi to. :)

1. Asi největší novinkou je změna designu. Sice jsem jí plánovala až na 13.září, ale nevydržela jsem to a nový design jsem tedy spustila už teď. Jenže...stále se nemůžu rozhodnout, jaké pozadí dát do boků. :)
Momentálně vidíte to bílé, ale ještě stále se rozhoduji, jestli nakonec neponechat to původní. :) Takže to je první a asi nejdůležitější věc na kterou se vás ptám. Nechat původní nebo zůstat u tohoto bílého?

2. S oslavou půl roku od "zrození" blogu souvisí i giveaway, která odstartuje už 13.9. Jenže...nevím, jaké ceny dát. :) Nechci dávat zase laky nebo nějaký šampony, jeden typ teda mám, ale ještě bych se zeptala radši vás čtenářů. Protože přeci jenom to bude výhra pro vás, za to, že na můj blog chodíte! Takže pokud máte nějaké přání a chtěli byste si ho splnit pomocí mojí giveaway, pište své návrhy! :) Auta ale nekupuji! :)

3. Jelikož je nový školní rok za dveřma a já už ho mám poměrně dopředu naplánovanej, může se stát, že budou články až hodně pozdě večer. Nevím ale, zda ještě vůbec někdo jde na blog v deset hodin. Proto se vás ptám jaká doba na publikování článků je pro vás nejvhodnější? Pokud raději blogy čtete v 17h, řešila bych to tak, že bych někdy v noci napsala článek a ten by se publikoval až druhý den v čase, který vám vyhovuje. Přeci jenom nemá cenu psát blog, pokud ho prakticky nikdo nebude číst.

4. 14. září začínám chodit do tanečních, proto se na blogu začnou objevovat fotky právě z nich. :) A 15.9. se v Praze koná sraz blogerek, kterého se chystám zúčastnit, takže se můžete těšit i na fotky ze srazu! :) A do nového školního roku vstupuji s předsevzetím, že budu fotit jednou týdně outfit. (minimálně!) Pokud to nedokážu, jako trest si dávám konec s blogováním. Chci víct blog o módě a prakticky žádná móda tu není vidět. Ale jelikož mě blogování moc baví, budu se snažit alespoň jednou týdně outfit přidat! :) 

nové

původní

To by bylo pro dnešek asi všechno, ještě vám zopakuji otázky na které potřebuji znát odpověď, rozloučím se s vámi a jdu si pustit nějaký filmík.

1. Jaké "pozadí" chcete v bočních panelech? Toto bílé, nebo raději to původní?
2. Jakou výhru byste chtěli vyhrát v giveaway?
3. Jaký čas je pro vás nejideálnější na čtení blogů a nových článku na mém blogu?

Pokud odpovíte, moc mi pomůžete. Blog je hlavně pro vás, takže vyjadřete svůj názor, budu za něj moc ráda! A pokud máte na srdci ještě něco jiného, řekněte mi to v komentářích! :)

Mějte se hezky
 Tereza

4 komentáře:

  1. Design je hezký, jaké ceny dát také nevím, čas publikování článků je mi jedno, ale 22h pro mě není pozdě večer (spát chodím kolem druhé), kromě toho si články kdyžtak přečtou lidé další den, já bych z toho problém nedělala. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi záhlaví blogu, ale moc se mi nelíbí ty "malůvky" po okrajích.. okraje bych dala tky bílé.. jako výhra by se mi líbila třeba nějaký náramek, řetízek.. :)) a čas mi je celkem jedno.. když-tak si článek přečtu další den :)

    OdpovědětVymazat
  3. your blog is very good and interesting. maybe follow? im glad if you visit my blog, too <3

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥