středa 29. srpna 2012

{diary} Jak se chystám do školy a co je u mě nového...:)

Pěkný večer všem,
dnes, jelikož mi opravdu docházejí nápady na články vám povím, co je u mě nového. Měla jsem to v podobě videa, jenže proč ho nemám se dozvíte níže. Pokud vás nebaví kecací články, tak se omlouvám, zítra bude recenze, takže se dočkáte i něčeho jiného.

1. Naučila jsem se dělat animace! :) Poradila mi jedna moc milá bloggerka, takže proto jí dnes můžete vidět. :)
2. Dnes mi odvezli notebook do opravny, protože se mi ulamovala to vrchní víko :D ono dneska je celý den smůloví, zjistila jsem, že můj starej foťák nejde opravit, odvezli i notebooka a nemůžu najít nabíječku na mobil, takže jsem bez elektroniky. :D jsem tedy na našem rodiném pevném počítači, který se mnou zrovna moc nekomunikuje.
3. Pevný počítač je tedy hlavním důvodem toho, že neni video. Jelikož jedinou možností pro mě bylo natočení webcamerou, protože původní video mám v notebooku, který je v opravně.:D Takže dneska jsem natáčela opět, ale po dotočení jsem si všimla, že zvuk jde mnohem pomaleji než obraz, takže na konci jste viěli jen můj příšernej obličej a poslouchali moje kecy...takže video se nekoná.
4. Zjistila jsem, že prostě neumím natočit inteligentní video a proto asi nadále zůstanu pouze bloggerkou psací.
5. Začínám se pomalu, ale jistě chystat do školy, přece jenom se to nějak blíží. Vyrábím sešity podle skvělého návodu, který najdete ZDE.
6. Polepuji krabice od bot balícím papírem, aby lépe vypadaly. Někdy vám je třeba ukážu.
7. Máme kočku!
8. Dneska jsem se byla stříhat, tedy nechala jsem si jenom trochu zastříhnou ofinu. Na animaci to ještě není vidět. :)
9.Sestavuji si seznam věcí, které si přeju k svátku, narozkám a Vánocům. :D
10. Šíleně se netěším do školy. 


To by dnes stačilo, mějte se fajn a zítra čekejte na recenzi.
Dobrou
Tereza 

P.S. Jak se vám líbí poupravený design? :)

10 komentářů:

  1. libi moc.. jako jses na me moc pilná já mam jako zatím 4 sesity +ty dva od tebe z výhry,,haha! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale to já nejsem moc pilná :D :D já jsem si jenom spíš tak říkala, že ve školnim roce nebudu mít moc času na dělaní hezkých obalů na sešity, takže proto to dělám teď :D

      Vymazat
  2. Design se ti povedl :) s tou elektoronikou je mi tě líto snad se to opraví co nejdřív :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :)
      já taky silně doufám, protože tohle je na zbláznění :)

      Vymazat
  3. Hrozně se taky těším a netěším do školy zároveň :D Těším se na to, že už nebudu celej den jenom tvrdnou a zakrsávat inteligenčně, ale nětěším se od chvíle, co jsem se dozvěděla rozvrhy.. Umřu v té škole :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! :) Já se těšim na kamarády a tak, ale teda na ty hodiny prosezený ve škole vůbec! :D

      Vymazat
  4. Je mi tě líto... :)

    Jinak máš pěkný blog. Nedávno jsme si sestrou taky jeden založily a doufáme, že se ti zalíbí a staneš se naším pravidelným čtenářem.

    http://r0s3s4rebl4ck.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥