úterý 7. srpna 2012

{event} Festival HRADY CZ na Rožmberku

Pěkné úterý, po delší době se hlásím, neměla jsem moc času, musela jsem dospávat atd.
Dnes mám pro vás pár fotek z festivalu HRADY CZ, které měli v pátek a sobotu zastávku na hradě Rožmberk. Já tam byla pouze v sobotu a to za Check Czech Fashion a skvěle jsem si to užila. Měla jsem náramek, díky kterému jsem mohla stát mezi zátarasama a pódiem a tak jsem vše skvěle viděla s i něco nafotila. Bohužel nesmělo se fotit s bleskem, proto jsou večerní fotky velmi špatné, tudíž je nepřidávám. Reportáž co jsem napsala pro CCF najdete ZDE.
Co bych ještě dodala je to, že teda cesta byla příšerná, celý Rožmberk byl zacpaný, ale jinak jsem si celý festival moc užila. Bohužel nás ale vyhnal déšť, proto jsem neslyšela asi to nejlepší nakonec. :)
Když bude na webu CCF outfit Ewy Farné, přidám vám odkaz, protože měla fakt super boty.





Od Mandrage jsem slyšela pouze kousek poslední písničky, takže jsem ani nestihla fotit. A není to přiblížené, opravdu jsem byla tak blízko! :)






Ewa Farna zaujala botama, uvidíte je, nebojte :)


Tomáš Klus byl super!



No a Monkey Business...ty mini...:D

Byl jste někdo na HRADECH? Nezáleží na jaké zastávce, ale jak se vám líbil program a atmosféra?
Tereza♥


9 komentářů:

  1. Nebyla jsen na hradech, Ewu jsem vůbec nepoznala vůbec nevím, že má červené vlasy:D

    OdpovědětVymazat
  2. taky jsem byla na festivalu, ale na sázavafestu, tenhle festival hrady vypadá skvěle, třeba příští rok :) krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. no matej ruppert je iny sexos:-) Ale rozmberk je skvely

    http://saschanitra.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  4. musela tam být úžasná atmosféra :)) a příště se už určitě dočkáš i Xindla X a Nightworků.. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ewa měla vážně perfektní boty a ještě perfektnější top:)! Klusáka ti velmi závidím, je nejlepší:))

    OdpovědětVymazat
  6. Nebyla jsem.. já se musím přiznat, ale ty festivaly nejsou mým šálkem kávy :D

    OdpovědětVymazat
  7. Nebola, ale išla by som! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nebyla jsem na žádným,i když bych ráda šla,ale naši mě nepustí...

    http://matulapav.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥