pondělí 27. srpna 2012

{outfit}DANS MA RUE

Pěkný večer,
jásejte, křičte na všechny strany a oslavujte, protože dnes mám pro vás outfit!!!  Jsem strašná, já vím, dlouho mi to trvalo, ale po delší době jsem konečně měla fotografa a příležitost jít do města.
Není to vůbec nic zajímavého, obyčejná kombinace, vytáhla jsem novou košili a fotila jsem v naší ulici. Doufám, že se vám to bude alespoň trochu líbit, už z toho důvodu, že je konečně outfit, kvůli kterému se odsouvá i video, protože toto je pro můj blog důležitější. :)

Vytáhla jsem tedy košili a kalhoty z H&M, k tomu jsem přidala baleríny od Bati, které už jste viděli. V poslední době jsem si velice oblíbila plátěné tašky. Tato je DIY od jedné milé slečny, od které mám ještě jednu s jiným nápisem. A celý outfit jsem doplnila náušnicemi I am. Koho by zajímal lak, tak je to Essence, odstín 86 a lovely secret.








 Vysvitlo nám sluníčko! 




Nakoupila jsem nějaké sešity a objednala jsem pár učebnic. 
Také jsem obhlédla nové laky od Essence, ale žádný jsem nekoupila, barva mi do oka nepadla a recenze nejsou zrovna jásající. :)

Máte už nakoupeno do školy?

Těm, co právě začal poslední týden prázdnin přeji, ať pořádně užívají volného času, a těm, kterých se to netýká, závidím. :)

Mějte se hezky
Tereza♥

23 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. moc děkuji :)
      nemám moc rád složité outfity :)

      Vymazat
  2. jednoduchosti je krása :) pristane ti to pekný blog pridávam sa k sledovateľom :) a rada sa sem vrátim tiež si ťa dovolím pozvať na môj blog kde prebieha giveaway o knihu:)

    OdpovědětVymazat
  3. vypada to hezky a pohodlne)) jen mozna by se mi k tomu outfitu libily vlasy nahoru, drdol)
    jinak letos do skoly beru jen notas, koupila jsem si jeste blok, propisky a papiry)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Máš pravdu, měla jsem udělat alespoň culík :)

      Vymazat
  4. Jednoduché :) A je fakt, že vlasům by nějaká úprava neškodila ;) Mně stačí do školy netbook.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak na to koukám, taky si říkám, že jsem s nima měla něco udělat :D

      Vymazat
  5. Závidím ti jak se skvěle umíš tvářit na fotkách, to já jsem tele. :) Krásný fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já a umět se tvářit! :D Aha :D Náhodou ty máš super fotky! :)
      Děkuji!

      Vymazat
  6. nemam nakoupeno do skoly...achjo :-D
    a jako sluší ti to moc
    A NEBYLA JSEM TU UZ 100LET a vidim new design! :-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Dio!
      no tak sem budeš muset začít zase chodit :D :D

      Vymazat
  7. moc ti to sluší, pěkný outfit, do školy nemám jediný sešit,D)

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D děkuji, mě musela dotlačit mamka abych si něco koupila :D

      Vymazat
  8. Zvu Tě na svou giveaway http://janniebel.blogspot.cz/2012/08/the-first-giveaway.html#comment-form ;)))

    OdpovědětVymazat
  9. Mám stejnou košili, je super :)) A právě včera jsem si koupila dva ty nové laky od essence a jako nejsou žádný zázrak, ale mě stačí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, to máš pravdu, já jsem si jí hodně oblíbila :)
      Jinak ty laky mě celkem zajímají :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥