čtvrtek 30. srpna 2012

{recenze} Color Tattoo 24hr

Pěkný pozdní večer vám všem!
Omlouvám se, že píšu až tak pozdě, ale bohužel dřív nestíhám...a ve školnim roce to nebude lepší...ale tomu se teď nebudeme věnovat :)

Mám pro vás recenzi na Color Tattoo od Maybeline NY. Už jste četli určitě plno recenzí, bude to tedy jen taková rychlovka, ale chci přidat i svůj názor k tomuto výrobku. :)


Vlastním odstín 05-Eternal Gold, jinak se mi moc výběr barev nelíbil. Sice jsem ještě váhala nad odstínem hnědým, ale doma mám už vícero hnědých stínů, takže jsem vzali tyto zlaté. 
Pigmentace je suprová, drží pořádně,dalo by se říct, že jdou až  špatně dolů.
Skvěle se kombinuje s hnědou, takže možná vám někdy ukážu i návod na líčení. Uvažuji totiž, že ještě skočím do drogerie a koupím i hnědý odstín, protože fakt ta výdrž je bombová! :)
Balení se mi moc, moc líbí. Vršek je z pevného skla, takže je to v pohodě.
Kupovala jsem bohužel v DM drogerii kde je cena až 149CZK, pokud ale půjdu kupovat ty hnědé, snad i zajedu do Rossmanu :)
Všem tedy moc, moc doporučuji, Color Tattoo je povedené! :)





Mějte se fajn, dobrou noc vám přeju! :)
A ještě koukněte na začínající blog mojí kamarádky! :) ZDE

Tereza 





8 komentářů:

  1. Také jsem se na ně dívala v drogerii ale pořád jsem se nedokopala k tomu si aspoň jeden odstín pořídit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky hodně dlouho váhala, ale jsem moc šťastná, že CT mám :)

      Vymazat
  2. To jsem asi jediná, kdo si tohohle přípravku v drogerii nevšimnul :D Kouknu se po něm :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Třeba je u vás v drogerce nemají :D

      Vymazat
  3. Už jsem o nich přemýšlela a vypadají fakt dobře i zrovna tahlle barva. :) Možná že do nich taky pujdu, ale já teda na stíny moc nejsem, stačí mi linky a řasenka, tak uvidím... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě donedávna stačila řasenka, ale opravdu jsem si CT tak oblíbila, že snad půjdu i pro hnědý :)

      Vymazat
  4. Color Tattoo jsou dobré, kromě fialového odstínu, ten se šmudlá a nejde pořádně naaplikovat :\

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se nelíbí fialová ani modrá..prostě nic moc barvy pro mě :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥