pátek 17. srpna 2012

{inspirace} Co mi hraje nejčastěji v uších?

Pěkný den, jelikož mi celkem docházejí nápady na články, udělám takovou svou malou statistiku toho, které písničky jsem asi nejčastěji slyšela. :)

Na první příčce jsou asi všechny písničky od Adele. Naprosto jí miluju, poslouchám od rána do večera, za všech okolností. Neni snad písnička, která by se mi nelíbila. Jen mi trochu vadí, že v rádiu hrajou pořád dokola tři stejné písničky a vlastně se ani některým nedivím, že už jim Adele leze na nervy. :)

Dále je to asi momentálně Birdy a její Skinny Love. Pořád si tuhle písničku zpívám a celé své rodině s ní lezu na nervy, ale ona je prostě krásná. :)

Po festivalu HRADY CZ, o kterém jste si mohli přečíst TADY se směju textům kapely MIG 21. Sice to ani moc není hudba, ale opravdu slova nemají chybu :D Doporučuji všem na zlepšení nálady.

Jammie Cullum, klavírista a zpěvák má u mě své místo vždy. Jeho úprava písničky od Rihanny by se vám mohla líbit a pro mě je to hudba příjemná na cestování.

No a dalším interpretem je asi Sia a její písnička Breathe Me. Strašně příjemná melodie a skvěle se při ní oprašují baletní kroky. Na balet jsem chodila šest let a teď na něj velice pozitivně vzpomínám právě díky této písničce.


A co hraje nejčastěji v uších vám?
Tereza♥

7 komentářů:

  1. Já miluju Justina Timberlaka, Rihannu, Lady Gagu... je toho hrozně moc jen se mi to nechce moc vypisovat :D Nemám nijak vyhrazený druh hudby, líbí se mi od každého něco :)

    OdpovědětVymazat
  2. Birdy,krásná písnička Skinny Love.Od ní si ráda také poslechnu písničku People Help The People! :)
    Krom ní,najdu v mé MP4 Eda Sheerana,nejvíce se mi líbí Give Me Love.

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju Birdy. Skinny love je naprosto dokonalá písnička! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Adele je doslova božská! a Birdy mám též ráda:) Skinny Love a Shelter od ní mám velmi ráda:))

    OdpovědětVymazat
  5. Adele je dokonalá a jedinečná.. :)

    Jinak co mi hraje v uších? :D Poslední dobou možná tak telefonní melodie :D na nic jiného není moc času :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥