pondělí 13. srpna 2012

{inspirace} Co jsem v poslední době zhlédla?

Pěkný den, 
dnes jsem si pro vás nachystala článek ve kterém bych vám představila filmy, které jsem v  poslední době viděla a zaujaly mě. Nechci vám prozradit jejich děj, jen vás na ně chci nalákat a doporučit je. :)

Paříži, miluji tě
(na CSFD najdete ZDE)

Ze začátku mě to vůbec nebavilo a nemohla jsem se vpravit do děje. Jedná se o souhrn několika povídek různých osobností. Na konci se většina povídek (nepamatuji si, kolik jich bylo :D) proplete. Poznáte Paříž z různých úhlů a pokud toužíte(stejně jako já), že se do města lásky někdy podíváte, tento film bude jen dalším  důkazem toho, že Paříž je nádherná, kouzelná a romantická. A i vy, co jste v Paříži už byli, alespoň si zavzpomínáte. :)


Vesnice roku
(CSFD)

Poprvé jsem se koukala na studentský film a poměrně se mi i líbil. :)
Mám ráda Jana Budaře, který opět nezklamal a asi kvůli kterému jsem se na tento film koukla.
Vtipné pojednávání o tom, jak se vesnice snaží získat ocenění nejlepší vesnice roku. 
Doporučuji těm, kteří se chtějí ve 40ti minutách pobavit a trošku si říkat jak jsou někteří češi stále těmi čechy. :)


A třetím filmem, nebo spíš pohádkou je Sněhurka (ZDE)

Měla jsem chuť na nějakou pohádku a tak jsem šáhla právě po Sněhurce. Ještě se chystám na Sněhurku a lovec, tak jsem zvědavá, co se mi bude víc líbit. :)
Celkem povedeně upravená pohádka, já viděla v AJ, takže jsem i trošku protrénovala jazyk a opět se zamilovala do Julie Roberts. Musím teda z módního hlediska uznat, že teda kostýmy se velice povedly!
Některá místa jsou velice komická, například zkrášlování královny...:)


Jaké filmy jste v poslední době viděli vy?

Tereza♥


6 komentářů:

  1. Paris, Je t'aime je krásný počin, mám velmi ráda díla složená z různých menších příběhů (takové mozaiky. :) )
    Zbytek jsem zatím neviděla. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nad podobným článkem jsem zrovna uvažovala. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Paříži, miluji tě - Ten film je nádernej viděla jsem ho už asi 3x.. :)) v Paříži jsem nebyla ale kdyby jo určitě ráda by jsem vzpomínala.. :)) :D

    OdpovědětVymazat
  4. pěknej výběr:) já jsem naposledy byla v kině na Batmanovi a doma jsem se dívala na Hodiny - doporučuji.)

    blesitrh.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Rádi bychom Vás pozvali do našeho e-shopu. Nabízíme široký výběr oblečení, módních doplňků a dalšího zboží. To vše za příznivé a akční ceny. :-)

    Nyní u nás probíhá atraktivní soutěž a slevová akce !
    a) http://www.comfort-shopping.cz/prazdninova-soutez.aspx

    b) https://www.facebook.com/photo.php?fbid=466177253406464&set=a.426333120724211.99706.424090794281777&type=1&theater

    WEB: http://comfort-shopping.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Sněhurku jsem viděla nedávno :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥