středa 1. srpna 2012

{recenze} Astor Soft Sensation Liquid Care-tekutá rtěnka

Pěkné odpoledne! 
Dnes jsem si pro vás nachystala recenzi na jednu tekutou rtěnku od Astoru, kterou vlastním už nějaký ten pátek a pomalu dochází. Určitě poběžím pro další, protože jsem strašně spokojená.

Co tekutá rtěnka slibuje?
Intenzivní péče pro plný tvar vašich rtů. Má hydratovat, dodávat rtům plnost, má zakrýt vrásky na rtech a chránit před UV zářením. Malé perličky dodávají rtům třpyt a nikdo jim neodolá. S dlouhou výdrží budete oslnivá. :)

  • OBAL- působí velice příjemně, lehce až luxusním dojmem. 
  • APLIKACE- štětečkem, který je samozřejmě součástí balení se aplikuje naprosto skvěle, na konci je je ztenčený a skvěle vytvarovaný pro rty. Skvělou vychytávkou je i jakoby zrcátko, které je součástí balení, nebo tedy alespoň pro mě, protože v té "zlaté" části se normálně vidíte a pokud nemáte po ruce zrcátko, což se mě velice často stává, rty si přetřete bez problémů i s tímto provizorním zrcátkem. :)
  • HYDRATACE- asi největší plus tohoto výrobku je právě hydratace. Rty jsou krásně vyživené a na dotek hebké.
  • BARVA-já vlastním odstín 103 Nude Rose, což je opravdu moc příjemná nude barvička,  která se moc pěkně leskne a rty opticky zvětší, ale opravdu jen trochu :) Jinak můžete si vybrat z 13 odstínů od jemňoučké růžové až po šíleně červenou
  • SPF- výrobce uvádí SPF 12 což není moc, ale lepší něco nežli nic. V létě se ale SPFko hodí a jestli ho tento výrobek mám nepoznám, ale lepší pocit mám hned, protože pro své rty něco dělám :)
  • VÝDRŽ-poměrně dobrá, přece jenom když se ale napijete svou původní barvu ztratí, ale drží tak tři hodiny i přesto, že se jeho intenzivní barva pomalu vytrácí.
  • CHUŤ- po čem chutná vám nepovím, protože jeho chuť nejsem schopna identifikovat, ale i přesto, že jsem poměrně na chutě vybíravá nevadí mi, ale že bych si potřebovala olizovat rty, to ne. :)
  • CENA-doporučená cena je 159 CZK, nevím kolik jsem za něj před rokem dala, ale cena odpovídá kvalitě, takže rozhodně to nebyli vyhozené peníze.

Celý výrobek hodnotím velice pozitivně, vlastně nevím ani co vytknout! :) Jen všem vřele doporučuji!!!





Neumím si fotit pusu, takže promiňte kvalitu celé fotky :)

A ještě jen jedna dnešní fotka, abyste věděli, že opravdu žiju. :D
Nevím jak vy, ale já se jdu koupat, protože u nás je strašné teplo. 
Večer se budu ještě učit fotit, protože festival České Hrady se blíží! A já už se strašně těším! Myslím si, že i vy, co na Hrady nejedete nemusíte zoufat, protože podle všeho bych měla být "celebritám" nablízku díky VIP náramku CCF. Tak jsem zvědavá, jestli to vyjde!


Chystáte se někdo na festival České Hrady na hrad Rožmberk?
Máte zkušenosti z výše zmiňovanou tekutou rtěnkou?
A jaká je váš oblíbený přípravek na rty? :)

Mějte hezky srpnový den!
Tereza♥

P.S. Neustále poslouchám zpěvačku Birdy a nechápu jak je možné, že jsem jí neposlouchala už dřív? Znáte ji? 

2 komentáře:

  1. Já s tekutými rtěnkami nemám žádnou zkušenost, ale ráda vyzkouším :) Ještě, když ohledně ní pěješ tolik chvály :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥