pátek 20. července 2012

{diary} What I wore in Bratislava?

Pěkný den!
Zase se s menším zpožděním ozývám a opět se omlouvám...:)
Ještě na začátek vám musím oznámit, že moje nabíječka na foťák je úplně v čudu, takže proto mi nefungoval celý foťák. Koukala jsem kolik stojí nová nabíječka a potřebovala bych i novou baterku, protože ta co mám nic nevydrží. No a když jsem konečně po dlouhém hledání našla, zjistila jsem, že bych za nabíječku s baterkou dala skoro to co jsem dala za celý foťák. Takže se nerada loučím se starým foťákem a koukám po novém. Sice je to konečně příležitost koupit si něco pořádnějšího, ale ty ceny jsou šílený, přece jenom si nemůžu dovolit koupit foťák za 10 tisíc. Strašně nerada se loučím se starýma věcma, ale stejně si budu muset koupit foťák novej. Našla jsem poměrně levný, sice to není Nikon nebo tak, ale prý je levný proto, že má součástky od Nikonu a Sony. To je prý důvod, proč je tak levný. Má ale celkem velký mínus a to, že váží celý kilo! Mě se to zdá hodně..co vám? Nebude moc těžký? No konec konců, můžete se sami na něj podívat SEM. Pokud se kouknete, budu moc ráda a pokud mi poradíte, budu ještě radši. :)
Co jsem ještě včera musela řešit bylo CCF-Magdi pošlu ti mail! Jen chvilku strpení. :)
Teď už ale k Bratislavě. 

BRATISLAVA 18.7.2012
Do Bratislavy jsme bohužel nejeli kvůli koukání (i když nevím jestli je tam tolik co vidět kromě hradu a prezidentského paláce), ale pro babičku, která byla na návštěvě. 
My jsme se nečekaně na návštěvě také zdržely. Skvěle jsme se naobědvali a potom jsem ještě dostala dva dárky-náramek a kabelku Lacoste-ukážu zítra na fotkách(fotím na mobil) No a potom už jsem zase jeli domu, takže dohromady jsem v BA strávila asi tři hodiny. 
Ještě jsem zapomněla zmínit, že jsme se po cestě zastavili v brněnské Ikee, kde jsem si chtěla koupit nějaké doplňky do pokoje, ale neměli jsme moc času, takže jsem si koupila pouze zrcadlo, které jsem už fakt hodně nutně potřebovala. :) Je "prohnuté" a má celkem blbý předěl, protože se skládá ze dvou částí a to je celkem blbý, protože přece mě předělí. :D Ale hlavní je, že mám zrcadlo! :)
Ještě jsme koupili hodiny do koupelny, který se mi strašně líbí, potom takový ty "válečky" jak vám posbírají prach a drobky z oblečení a ještě ramínka. A to je asi tak všechno.
Jelikož fotky z mobilu nestojí za řeč, ani jsem po nikom nechtěla aby mě vyfotil, takže jen jedna zrcadlovka abyste viděli co jsem měla na sobě. Můžete ještě vidět to nový zrcadlo, mojí postel a celkový bordel v pokoji. Říkala jsem si, že bych někdy mohla udělat video "Tour po mém pokoji", ale to bych musela hodně uklízet. :D

Na sobě mám šaty ze slev v H&M, bolerko z New Yorkeru a na krku brýle, které byly jako dárek u nějakého časopisu. :)

Dnes jsem hrála snad hodinu na klavír a taky čtu ELLE.
Líbí se vám David na titulce?

Ještě pro zajímavost. Jelikož nemůžu najít kabel od mobilu, fotky vložím na Instagram, stáhnu si je z Instagramu do počítače a pak je vložím sem. :) Celkem zdlouhavej proces. :)

Mějte se hezky
Tereza♥

5 komentářů:

  1. Po tom novém laku od Rimmel jsem se také koukala :) určitě si ho v nejbližší době pořídím, nebo že bych si koupila novou Elle?

    OdpovědětVymazat
  2. Výlet do BA ti moc závidím.. a ještě více kabelku od Lacoste :D

    Jinak kilo je na foták docela hodně.. Já mám Nikon L120 - a má 430 g a mohu ho doporučit :) Stál mě tedy přes 5 tisíc, ale teď ho mají mnohem levnější...

    Jinak jsem zvědavá na CCF ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj ! Pozývam ťa do mojej novej Giveaway v ktorej ide o parfém v hodnote 80 Eur ( 1499 kč ) :)
    http://jojaslife.blogspot.sk/2012/07/giveaway-2.html
    + som tvoja nová sledovateľka ;)

    OdpovědětVymazat
  4. tééda ty šaty jsou nádherný Teri :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥