pondělí 9. července 2012

{diary} Trip to Prague with shopping :)

Pěkný letní večer, 
dnešek jsem strávila v Praze. 

Ráno jsem zařídila pár věcí kvůli kterým jsem do Prahy jela a po obědě už smět Příkopy, Palladium, Soukenická, Příkopy, Staromák, Příkopy, Na Poříčí a Florenc. Uff :)

Na Příkopech jsem navštívila Mango, kde jsem si vyhlídla jedny šaty do tanečních, ale nechala jsem si je odložit a šla jsem hledat dál. :) Potom mé kroky vedly do H&M, Tezzenis, kde jsem koupila podprsenku pod top a pak už do Palladia. Neprošla jsem tam všechny obchody, jenom ty o kterých jsem si myslela, že bych tam mohla něco koupit. Mám stop stav, takže jsem ani moc nenakupovala..i když...:)
Po návštěvě Palladia(co jsem koupila a za kolik vám řeknu za chvilku) jsem se vydala do Origami. Dnes už jsem se odvážila a oslovila jsem Evičku (zdravím Evy). Je strašně milá a ve skutečnosti ještě hezčí než na fotkách. Už jenom kvůli ní jděte do Origami. :) Samozřejmě jsem také jeden kousek ulovila a hlavně jsem si trošku popovídala. :) No a pak jsem ještě běžela na Příkopy do Manga pro šaty, protože jsem jiný nesehnala. Ještě jsem skočila do knihkupectví Fišer v Kaprovce, koupila jsem dárek pro taťku a utíkala jsem zase Na Příkopy, protože jsem ´plně zapomněla na Zaru. :D Jelikož jsem měla po celodenním lítání hlad, skočila jsem ještě po cestě na Florenc do Bageterie Boulevard, trošku jsem posvačila, popila a utíkala jsem na autobus. :)
Co jsem koupila vám samozřejmě taky ukážu, koukněte na fotky. :)

Jediná fotka z Prahy

Šaty Mango-799 CZK

Košile z Origami za 149 CZK :)

Šaty H&M-200 CZK (plánuji je nosit k vodě-prostě jsem je tam ale nedokázala nechat)

Tričko ze Zary za 199 CZK-je průsvitný, takže ještě uvidím, jestli si ho nechám-co myslíte?

Podprsenka pod top za 89 CZK-Tezennis

Sada čtyř mýdel ze Sephory za 120 CZK

Přijde mi to jako vtipný dárek, který dostane mamka ještě dodatečně k narozkám. ( jinak dostala pyžamové kalhoty DKNY-můžete vidět TADY.)

No a v Rossmanovi jsem koupila jen tři věci od Essence, protože prakticky nic tam neměli.

Ještě jsem v Tezzenis koupila podprsenku za 169 CZK a k ní i kalhotky za 89 CZK a v Intimisimi ještě jednu podprsenku s odepínacími ramínky za 699 CZK-to jsem vám ale opravdu nefotila. :)
No a ještě knížku pro taťku, ale tu vám zatím ukázat nemůžu. Chystám se ale na její přečtení, takže potom vás budu možná informovat. :)

Mějte se pěkně! :)
Tereza♥

9 komentářů:

  1. Ty se máš :) Tolik věcí :)! Závidím... ty šaty z HM jsou totiž dokonalé :)

    A to tričko ze Zary si nech.. je krásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechávám si ho, i cedulky jsem se zbavila. :)

      Vymazat
  2. pekne saticky, na Mango mam v poslednej dobe slabost:)

    OdpovědětVymazat
  3. To bílé tričko ze Zary je skvostné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když myslíte...ale jo, máte pravdu, nechávám si ho. :)

      Vymazat
  4. Závidím ti, že jsi byla na nákupech :(

    Btw. zvu tě na mou giveaway
    http-nikolecka-blogspot-sk-2012-07-ahoj-html-comment-form
    :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super nákup :)

    http://dreamaboutstyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. To triko ze Zary je nádherný! Pokud bys například měla i bílou podprsenku pod top (jako je ta žlutá), určitě by to k tomu triku vypadalo hezky:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥