pondělí 23. července 2012

{diary} Stones

Pěkný večer, pro některé spíš dobré ráno! :)
 Na fb jsem psala, že mi nejdou nahrávat fotky z mobilu, ale naštěstí se povedlo a tak tedy slibovaný příspěvek. :)

Na konci příspěvku je odkaz na písničku. Pusťte si jí a až pak čtěte dál :)

Dnes jsem se s rodičema, bráchou a babičkou vydala na výlet. Jeli jsme do rakouského Gmündu, kde jsme nejprve něco nakoupili a poté jsme se podívaly do nedaleko vzdáleného národního parku Blockheide. Je to park, ve kterém jsou zajímavě rozmístěné kameny různých tvarů, občas i něco představují...
No a taky jsme trochu fotili, nejdřív taťka, pak i mamka, ale pouze na mobil, protože foťák nejde.
Někdy jsem si i dost nasmála(můžete vidět na fotkách), protože taťka neustále představoval George ze seriálu Dokonalý svět, pokřikoval na mě a občas jsem měla co dělat abych se nechechtala na celé kolo. :) Celkem jsem si divila, že umí taťka George zahrát, ale prý když jsem se jednou koukala na "tu kravinu", slyšel ho. :)
No víc nemá cenu psát, koukněte na fotky. :)

Na sobě mám triko ze Zary, pod ním podprsenku Tezzenis, náramek byl jako dárek, ten hrníček na krku je z C&A, kraťasy taky z C&A a boty mám z nějakého sportu, prostě trekové, přece jenom tam byl trošku horší terén...:)










Asi řekl někdo něco vtipnýho...:D


A tady asi taky :D




Bylo celkem vtipné, když nám taťka v autě pustil Rolling Stones, když jsme jeli na kameny. :) Stejně je to nesmrtelná kapela...:)


Líbí se vám ta žlutá podprsenka pod tím tričkem? Nepřijde vám to trochu "laciné" ? Babička mi řekla, že vypadám "lacině"...tak tedy nevím...:)
A jezdíte rádi na výlety?
Mějte se hezky!
Tereza♥

13 komentářů:

  1. Taky často jezdím na výlety s rodinou :))
    Jinak tyto prázdniny taky jedu do Rakouska, tak snad se tam taky zastavím, protože podle fotek - DOSTI ZAJÍMAVÝ :'D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tam opravdu moc pěkné, tak pokud to budete mít po cestě, určitě se jeďte mrknout :)

      Vymazat
  2. Výlet ti moc závidím :)
    Jinak lacině? :D Babi tomu nerozumí :D Jen bych asi zvolila jinou barvu, než žlutou ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si taky říkala, že budu muset najít bílou podprsenku. :)

      Vymazat
  3. Ahoj tady je tvá " 100ka " :D :)
    Lacině ? Podle mě je to v pohodě ;)

    Byla jsi pravidelným čtenářem na mém blogu , ale přesunula jsme ho. Pokud budeš chtít , budu moc ráda když se přidáš k tomu novému :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. hezké fotky, první se mi líbí nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to musel být moc fajn výlet :) Průstřih na zádech je fajn a žlutá podprsenka nevadí (pokud teda nejde vidět zapínání. Babičky bych se asi na názor neptala ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥