pátek 27. července 2012

{diary} Shrnutí celého týdne+random

Pěkný večer, dnes už podruhé, že? :) Neozývala jsem se ale dlouho, takže vám to snad tak nevadí...:)

Přináším vám pouze čtyři fotky, k nim ale pár informací co se dělo a děje :)
V pondělí jsem vám ještě hodně pozdě psala, že jsme byli na výletě v Rakousku(TADY)
Od úterý jsem se vám ale už neozvala. Bratr odjel na tábor a po jeho odjezdu jsem se s rodičema vydala na cyklo výlet. Přijeli jsme poměrně pozdě, protože jsme museli ujet 50 km, jinak by se můj drahý otec asi nedokázal vrátit :D
Středa se nesla ve znamení deště, pro mě  a taťku ve znamení nákupů. Ráno jsme s tátou(pro mě je ráno v 11h :D) vařili oběd-recept ZDE!  Potom jsme snad tři hodiny strávili v Bille a Kauflandu. Tohle nakupování teda ráda nemám ani trošku, ale byla jsem vyslána mamkou, prý aby se tatínek moc nezdržel. Aha :D To by tam asi pak byl 6 hodin :D Večer jsem se ještě s taťkou koukli na film Paříži, miluji tě a všem ho doporučuji! Je to ze začátku celkem podivný snímek, ale potom se mi to začalo líbit.
Big dnem bych nazvala čtvrtek :) Musela jsem stát už v 9, potom jsme jeli na kola(asi jenom 25 km), naobědvali jsme se, mamka odešla ke kadeřnici, taťka vzal mě a babičku na Bubble Tea(mňam) a pak jsme se s mamkou sešli v Kaštánku na kávě. :) Všichni jsme jeli do Pelhřimova za prababičkou a potom ještě na jednu starou chalupou pro letní jablka na pečení. Tam jsem trošku fotila, protože jsem potřebovala vyzkoušet zrcadlovku, kterou mi taťka půjčil a budu jí potřebovat příští sobotu. Řeknu vám teda, vůbec s tim neumim fotit, takže se musim učit a učit :) Večer jsme ještě s mamkou pekly dýňovej koláč, protože děda s babičkou má na zahradě neuvěřitelný množství dýní a ještě štrůdl.
Dnes, tedy v pátek jsme ráno jeli opět na kola, ujeli jsme 45 km a teď už se jen válím a válím. :) Připravuji ještě nějaké příspěvky na blog, protože dnes nám přijede návštěva a asi tedy nebudu ímt moc času o víkendu něco publikovat a nafotit, tak si alespoň dělám takovej základ příspěvků. :) A samozřejmě fotim. Večer budeme grilovat, tak se těším, protože grilování miluju♥


Zkoušela jsem fotit.

Ta cesta se mi celkem líbila! :)

Miluju přesnídávky♥

Trošku svítilo slunce....:)


Jak se máte vy? :)
Nezapomeňte na GIVEAWAY!
Tereza♥

3 komentáře:

  1. Tak hlavně, že je ten týden za námi :-) Užij si grilování!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  2. Píšeš fakt pěkně.. a ty fotky jsou tež zajímavý.. tak si užij grilovačku ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavně, že si užíváš prázdniny. :) My budeme grilovat dneska, tak snad nám nebude pršet. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥