pondělí 2. července 2012

{diary} Prázdninový random

Pěkný letní večer!
Moc dlouho jsem to bez toho internetu nevydržela...ale malý random vám sem prostě musím dát. :)


M
Letos je hodně třešní...

Muškáty, které se tento rok taky celkem povedly

Skvěle osvěžující "drinky" :D Máta a citron-to vše vylouhováno v ledové vodě..a můžete to zalít tak dvakrát třikrát...

Pekla jsem bublaninu!!!

Kdybych tak věděla, co je to za kytku...

Nejez už ten chleba!!!

Moje sukně z Origami♥

Třešně se nejí se šťopkou!!! A neplivej ty pecky do trávy!!!

Stejně je miluju♥(a nemám tak žlutý zuby!!! to dělá to zaostření tý fotky!!!!) :D

Nevím jak vy, ale já si ráno pěkně pospím, kouknu na nějakej filmík (který jsem už předtím viděla stokrát), naobědvám se, něco si přečtu, jdu se vykoupat, najím se, posbírám nějaké to ovoce a zeleninu a pak se zase jen válím a koukám na nějakej film, nebo se jdu projít. Toť můj prázdninový den. :)

A jak vypadají vaše prázdninové dny?

Líbá vaše Tereza♥


2 komentáře:

  1. Hezké fotky :) Babička má také nějak moc třešní :)

    Jinak já jsem momentálně na brigádě ve stánku s kamarádkami v zatopeném lomu a nemůžu si stěžovat :) plus podnikám s přítelem nějaké výlety :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥