sobota 28. července 2012

{inspirace} The Most Worn Things-summer 2012

Pěknou sobotu!
Dnes vám přináším řetězový post. Sice jsem ho viděla převážně v podobě videí, jelikož ale neumím točit videa, raději jsem vám vše nafotila..
Nejlépe udělaný TAG podle mě najdete ZDE. Moc se mi líbí všechny videa této slečny a strašně ráda na ně koukám. :)
Já jsem ti tento TAG nazvala jako Několik nejpoužívanějších věcí léta 2012
Brala jsem tedy produkty podle seznamu u videa, něco jsem ale vynechala, protože to nepoužívám. :)

1. Nejpoužívanější lak na nehty-pro mě jednoznačně lak od Rimmel London-ať už tento 60 Seconds v odstínu Fun time fushia, nebo lak z kolekce Lycra Pro v podobné barvě jako je 60 Seconds. :) Já mmám teda tenhle lak z ELLE, ale koupíte ho za asi 40 CZK, má moc dobrou výdrž a hezky se s ním lakuje. :)


2. Nejpoužívanější vlasový přípravek-pokud tedy přeskočím šampony. které používám každý druhý den, je to u mě jednoznačně tento ochranný sprej proti UV záření od DMkovské značky Balea. Už jsem ho zmiňovala několikrát, zmíním ho zase i když netuším, jestli naše vlasy chrání. Pro ten dobrý pocit ho ale používám a stále mizí a mizí. :)


3. Nejnošenější kabelka-pro mě je to tato "plážovka" z H&M. Já jsem si jí přivezla z Německa, teď jsem jí ale viděla ve slevách za směšnou cenu. Je praktická, velká, narvete do ní všechno. Na léto ideální.


4. Nejnošenější boty-doma chodím bosa, po zahradě také a žabky jsem vám nefotila. :) Takže pokud někam jdu, tak jedině v těchto botičkách. Jsou od Bati, stály 399 CZK ve slevě a jsou poměrně i pohodlné. Hlavně ale krásně!♥ Co vy na ně?


5. Nejnošenější doplněk-u mě je to asi tento řetízek s kytičkatym hrnečkem. Hodí se k těm botám a jelikož celkem často nosím bílé nebo jednobarevné tílko, hodí se k němu. :)Je z C&A za 90 CZK po slevě. :)


6. Nejnošenější oblečení-to teda nedokážu říct, ale asi klasika tílko a kraťasy. Já vám teda vyfotila tílko z Pimkie, ale to když nad tím tak přemýšlim zas až tak často nenosím. Ale to je jedno. Prostě u mě vedou asi tílka všech barev! Dají se vzít ke všemu a jsou prostě super. :)


7. Nejpoužívanější "základ, podklad, make-up?" :)-je to tedy pro mě BB cream od Garnieru, už jste ho hodněkrát viděli, ukážu vám ho opět. Teď jak se trošku opaluji mi sedí i odstín, je příjemný na pleť a hezky jí hydratuje. Má napsané i nějaké to SPF, takže proto ho patlám-tedy pokud se maluju, což neni zas tak často.


8. Nejpoužívanější produkt na pusu-asi toto duo lesků na rty od Miss Sporty, protože dobře chutnají a ani nelepí. :) Jsou už poměrně staré, já si sama vybrala svojí dvojici a secvakla jsem si jí, ale myslím si, že celkem obecně jsou lesky od Miss Sporty dobré a za tu cenu ještě lepší! :) 



Jaké jsou vaše nejpoužívanější věci tohoto léta?
Tereza♥

5 komentářů:

  1. moc pěkné věci, hlavně ty boty =)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý post, pro mě je jednoznačně nejpoužívanější řasenka a balzám na rty.

    OdpovědětVymazat
  3. jeee taky bych nejaky takovy psot mohla udelat..moc me zaujal! :-) Terezko moje

    OdpovědětVymazat
  4. Terez, snad ti nebude vadit, že se budu inspirovat :)

    Jinak, botky z Bati jsou nádherné..!

    OdpovědětVymazat
  5. Laky od Rimmel jsou snad nejlepší, co mám. Řekla bych, že v létě u mne byly také nejpoužívanější kosmetika.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥