úterý 17. července 2012

{diary} Konečně..

Ahoj, ahoj, ahoj!
Po nekonečně dlouhý době se vám ozývám. 
Neměla jsem náladu přispívat a co je snad ještě horší, vůbec mi nefunguje foťák. Vůbec nevím proč, ale prostě nejde ani zapnout. Takže musím vymyslet, co dál provedu. 
Jinak pravděpodobně pojedu za CCF na festival České Hrady na Rožmberk, takže pokud tam někdo jedete, dejte vědět do komentů, třeba se potkáme. :)
V sobotu by měl být publikovaný můj další článek, na který vás určitě upozorním tady. Jinak jak říkám, neměla jsem zrovna nejšťastnější období, ale život jde dál. :) Takže teď už snad můžete čekat víc postů. Mám ještě nějaké fotky v notebooku, takže se můžete těšit na nějakou recenzi. :)
Zítra jedu do Bratislavy a v Brně se prý zastavíme i v Ikea, takže se musím kouknout na sortiment, co mají, abych věděla po čem mám zítra koukat. 
Zítra se vám asi neozvu, protože přijedeme domu asi pozdě, ale ve čtvrtek přidám snad nějaké fotky. :) Ale bohužel budou asi nekvalitní.


Ještě mám pro vás na závěr jednu písničku. Poslouchám jí teď strašně často. 
Ještě potřebuji poradit, nevíte někdo jak sem přidám jenom takový ten malý proužek videa z youtube, protože tohle velký zobrazení se mi moc nelíbí.


Jak se máte vy?
Mějte se hezky
Tereza♥

3 komentáře:

  1. ked uz sme pri tej francuzkej muzike. jukni na link, ked mas rada french hip hop
    http://www.youtube.com/watch?v=hF5OVVi4uNc

    OdpovědětVymazat
  2. Já si říkala, jestli jsi vůbec v pořádku.. :) Terez, neměj strach.. ono není vše tak strašné, jak se na první pohled zdá..

    Jinak festival si moc užij :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda že jsi zase tu :)) a jsem ráda že sem zase budu pravidelně chodit protože strašně se mi líbí tvoje články.. :)

    http://verca-blogforgirls.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥