úterý 3. července 2012

{recenze} Kidding and review

Pěkný večer!
Dnes mám pro vás kecací článek a jednu recenzi! :)

Asi nejlepším okamžikem dnešního dne pro mě bylo zazvonění pošťáka, který mi donesl balíček od slečny, která se skrývá pod nickem papaya. Nedávno jsem u ní vyhrála giveaway a dnes mi cena přišla! :)

Dnes jsem musela vstávat už v půl 8(!!! ano, přesně tak!!! :D) a šla jsem na borůvky. Moc jich teda nebylo..za dvě hodiny jsem měla asi jenom litr...je to prostě strašně nudná a zdlouhavá práce a stejně všechny borůvky skončily na jednom  blbém  koláči! :D

Byla celkem velká bouřka, takže jsem se ani nemohla jít koupat, ale stejně bylo poměrně chladno. Třešně, jahody, angrešt, kanadský borůvky ani hrášek nešlo sbírat, protože bylo po vydatném dešti vše (překvapivě) strašně mokrý. 

Teď mám na notebooku otevřenou učebnici!!! k přípravě na anglický certifikát (PET). Měla bych se už na to začít učit, jinak to nedám :D Ale nějak se mi do toho nechce..takže radši koukám už asi posté na Román pro ženy :D

čtete dál-recenze!!!

Balíček obsahoval stíny, tyrkysovou tužku se třpytkami,  tělové mléko a antibakteriální gel na ruce. :)

A teď už pojďme na recenzi. :)

Essence lip&cheek creme z limitky Ready for boarding

Opět jsem nepřemýšlela hlavou, ale očima. A tak mám doma tvářenku s leskem na rty v jednom. Co mě tak uchvátilo? Barva a i pocit, že musím něco z této limitky mít. Kosmetická taštička nestačí. Ale stačila by. :) Pojďme už ale recenzovat. 
Balení je malé, vkusné a i celkem praktické. Pokud tento "zázrak" chcete tahat v kabelce, ani se nemusíte bát, protože víčko je zacvakávací, takže by se neměla krabička otvírat.
Vůně je krásná, jemná, ale nějak nedokážu identifikovat po čem má tvářenka&lesk vonět. 
Barva je krásná zářivá, já mám odstín 02 beauty on tour, je oranžovo-růžovou a jak píšu, fakt září. :) Na léto ideální.
Tvářenka? No..jak už sám název napovídá, má krémovou strukturu, která mi teda vůbec nevyhovuje. Poměrně špatně se roztírá a dělá trošku fleky. Použila jsem prsty, kterýma jsem dělala krouživé pohyby, až barvička úplně zmizela. Takže pro mě to tvářenka není. Nevyhovuje mi.
A co lesk? Barvu má opravdu pěknou. Nevýhodou je ale způsob aplikace-buď štěteček, nebo prst(fuj) a zase když cestuji, štěteček sebou netahám. Proto upřednostňuji lesky s aplikátorem v jednom. :) Doma můžu samozřejmě použít prsty, ale další nevýhodou je krátká výdrž. A kdo si chce pusu pořád "natírat" ? A ještě i celkem dost vysušuje rty. 
Chuť má výbornou, nebo alespoň mě chutná. Jak chutná našim protějškům jsem ale nezkoušela, takže to musíte testnout sami. :)
Cena byla na Essence poměrně vysoká a to celých 60 CZK! :D Jelikož ale budu tento "zázrak" používat pouze jako lesk a ještě ke všemu asi jako domácí lesk, je to zbytečná investice a za ty peníze bych si koupila lesk s vhodným aplikátorem. Ale ta barva je prostě bezkonkurenční. :)


Na první pohled k sežrání. :)

I na druhý pohled k sežrání. :)

beauty on tour...no to teda nevím, když do toho musím sahat prstem...

Před rozetřením celkem brutální barvička :D

Po rozetření celkem ujde, ale je to na moje tváře až moc zářivý. A když budete roztírat dál, barva se vytratí. 

Na rtech je to ale pěkná barva.


Nemůžu říct, že je Ready for boarding nevydařenou kolekcí, ale ta tvářenka&lesk se moc nepovedla. :)
Už teď se těším, až se u nás v DMku objeví nová kolekce. Nevíte jaká má přijít? .) 

Mějte pěkný večer
Tereza♥

8 komentářů:

  1. Super článek i recenze ! :)
    Ten lipstick vypadá krásně na rtech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na rtech se super, na tvářích už méně...:)
      :

      Vymazat
  2. Tyhle unáhlené nákupy taky znám. :) Jinak ještě jednou gratuluju k výhře.
    Já sama krémové tvářenky moc ani nezkoušela, právěže mě děsí ta konzistence a co to bude dělat na kůži. :) Hezky napsaná recenze. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nezkoušej. :) Fakt zbytečně vyhodíš peníze. :)

      Vymazat
  3. Vydařená recenze ... Jak píšeš , přijde mi to celkem ztráta peněz , protože lesk na doma ? ŠKODA no ale to jim přece promineme ne ? Vždyť věčinA VĚCÍ JE DOBRÁ .. :)) Pěnký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Promine, protože Essence mám poměrně ráda a hlavně ty jejich ceny...:)♥

      Vymazat
  4. Ahoj , jsem tvá " 100 " :)
    Krásná recenze ! :)

    Budu moc ráda , když navštívíš můj blog :)

    gabulka-lovelygirl12.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. ta barva ti podle mne na rty moc nejde ...ale to je jen muj nazor

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥