čtvrtek 12. července 2012

{diary} Je to tam! :)

Ahoj! Dnes byl publikovaný můj první článek pro CCF. Najdete ho TADY.
Mám z něj poměrně velkou radost. :)
Ještě bych vám chtěla ukázat, co budu v neděli vařit k obědu. Taťka měl totiž narozeniny a letošní rok jsem se slavnostního oběda ujala já. :)
Takže koukněte na fotky, třeba vám dám na blog i fotky mé(podle toho jak to bude vypadat :D)

Jako drink se bude pít Martini Spring(snad vám na Martini Spring recept dám, neni na tom moc co zkait a nemuselo by to vypadat nejhůř)

Předkrm nebude, bude ale polévka a to hrášková :)
ti už jsem jednou vařila a byla moc dobrá-a i vypadala podobně jako na obrázku! :)

Jako hlavní chod si dáme Korunovační kuřecí salát, který vypadá moc dobře. :)

A dezert-cheesecake-ten prostě miluji :)

Místo jahod dám ale borůvky :)

Co říkáte na takové menu? A co říkáte na článek pro CCF? :)

Tereza♥


4 komentáře:

  1. Každé jídlo vypadá lákavě :)

    Jinak článek jsem přečetla a mám stejný názor :) Ale je fakt, že když se mi líbí kabelka od Vietnamců a je to napodobenina (jen chybí loga firmy apod.), tak to ani nepoznám :-D a klidně si ji koupím :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Jej, dezertík vypadá božsky ;).

    OdpovědětVymazat
  3. Oh yummy yummy! We are getting hungry now! :)
    All the best,

    Jana & Vanessa from Berlin

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥