středa 4. července 2012

{diary} Happy day!!!

Pěkný večer! :)
Dneska je můj šťastný den!!!
1. Mám krásných a skvělých 100 pravidelných čtenářů. :) Když jsem blog zakládala, nenapadlo mě, že bych mohla mít tolik lidí, co můj blog zajímá!!! :)
Mojí šťastnou "100" je Gabulka a proto jí prosím, aby zanechala pod tímto příspěvkem svojí emailovou adresu, protože jí čeká malá pozornost.


2. Druhou mojí radostí je to, že jsem se dnes stala, pokud se to tak dá nazvat, spoluautorkou CCF (Check Czech Fashion) Určitě vám o tomto projektu napíšu víc, ale dnes mám strašnou radost, kterou chci oslavit a nemám moc chuť psát vám o tom. Ale v brzké době napíšu! :) Jsem úplně hotová, protože..pokud budu potřebovat nakouknout do nějakého showroomu méně známého českého návrháře, či dokonce s ním udělat rozhovor, CCF mi to zařídí. A pokud budu chtít press vstupy na nějaké akce, není to prý problém! Pokud je to tedy pravda, je to pro mě i pro blog neuvěřitelná šance a tak se snad dočkáte postů z nějakého zajímavého prostředí. Ale jsem prostě strašně moc šťastná!!! :)

3. No a třetí mojí radostí...pokud to tedy tak můžu nazvat...mám modré nehty...a strašně se mi to líbí :)





Fakt chci pořádně oslavit svůj začátek v CCF, takže na delší post nějak není čas. :)

A ještě cituji z mailu..."Máte velice osobitý styl psaní, píšete pěkně a proto právě s vámi chceme spolupracovat."
Jsem fakt šťastná. :)
Nic víc se už asi nedozvíte...:)
Pusu posílá
Vaše strašně šťastná Tereza♥



6 komentářů:

  1. Gratuluju, gratuluju a hezký modrý nehty! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to gratulujem :)
    a modrý lak vyzerá vážne super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Šťastná Terezko :) Gratuluji ke stovce a ke spolupráci :) Určitě to bude zajímavé nejen pro tebe, ale i pro nás - tvé čtenáře...

    Jinak barva laku je skvělá, ale asi bych nenašla její upotřebení :-D Jsem spíše na světlejší odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  4. GRATULACE, ..modrá je dobrá, už je to tak!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥