úterý 31. července 2012

{diary} GRILUJEME...♥

Pěkné úterý!
Na oslavu konce prvního měsíce prázdnin(i když není co slavit, že?) jsme opět grilovali. Naší rodině prostě nestačila páteční grilovačka. A přitom má mamka tvrdí jak je to grilování nezdravé. Zbyly ale klobásy, takže by byla škoda nechat je zkazit. Já osobně preferuji pouze kuřecí maso na grilu nebo hermelín, protože klobáskám nemůžu přijít na chuť. Mám z nich prostě pocit, že je to jídlo pro chlapy. Máte to tak taky? Nebo jsem úplně divná?

První na řadu přišly oné klobásy ze kterých jsem pouze ochutnala a hned jsem zbytek hodila raději na talíř taťky. Jo jo, jídlo pro chlapy :)


Bagetkám jsem ale nepohrdla(i když na fotce je zrovna veka). Mám ráda takový druh pečiva, i když je tak strašně nezdravé. Ale je strašně dobré!♥


Když grilujeme, děláme většinou alespoň jeden druh zeleninového salátu. Dneska, jelikož nebyli pozvání žádní přátele jsme se na to "vyflákli" a zůstali jsme pouze u rajčátek a okurky. 


Jako poslední chod jsem si dala nahoře již zmiňovaný hermelín. Když jsem byla menší, nemohla jsem pozřít ani sousto, ale jak rostu hermelínu přicházím na chuť. :) Začala jsem milovat hermelínovou pomazánku a teď už mi nedělá problém spořádat hermelín celý. 


Abych to upřesnila, je to Pepa na gril. Máte rádi Pepíka na grilu?


No a samozřejmě jsem neodmítla skleničku pomerančového piva se zázvorem. Ale stejně, kam se hrabe Zlatopramen na mátovou šťávu od babičky! ♥ :)


Bohužel dezert nebyl, ale stejně netuším, kam by se vešel. :) Ještě teď mám bříško plné. 

Před grilováním jsem byla v bazénu, kde jsem si konečně pořídila permanentku a budu chodit pravidelně!!!
Rozhodla jsem se, že za každé své cvičení, běhání nebo pořádné plavání(žádné čvachtání) si do kasičky hodím nějaké peníze jako motivaci ta které si později něco koupím. Jinak to asi nepůjde. Ale myslím si, že tohle je pro mě dost velkou motivací, protože když jde o prachy...:D

Nemáte typ na nějakou pěknou kasičku?


Já se jdu napít mátové šťávy a vás se zeptám. 
Máte rádi grilování? A co nejraději grilujete?
Pěkný večer!
Tereza♥

10 komentářů:

  1. Mmmmm tak presne toto všetko sme grilovali aj my minulý týždeň :) A pili sme Zlatý Bažant Radler :D

    OdpovědětVymazat
  2. Neznám asi nikoho, kdo by neměl rád grilování.. Možná proto, že se dá grilovat snad všechno a každý si najde to svoje. :) Já miluju cokoli na grilu, ať už sýr, maso a nebo ty klobásky. ♥ Úplně jsem z toho dostala hlad! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam,grilovačka.Jo,tak tu jsem dlouho neochutnala! Přidávám se klobásy jsou pro chlapy,protože když si dám jednu,tak pak už nemůžu! :D A Zlatopramen je nejlepší,ty si nech babiččinu mátovou šťávu! :P :)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju grilovani, to moc dobre vis..podle mejch prispevku :-D
    Kazdej den bych zvadla snist jeden grilovanej hermelin, uplne ho zboznuju!!!

    OdpovědětVymazat
  5. ahojky, co se tyka tveho dotazu na klicenku, cena byla myslim 85eur ve sleve, brala jsem si posledni kus, nevim, jestli se tento typ prodava kazdou sezonu, ale na ofici. strankach jsem ji nenasla,ale treba najdes nejakou podobnou!:)
    mej se krasne
    Siena in Style

    OdpovědětVymazat
  6. Jo grilování je super doufám, že sis to užila. Mimochodem pamatuješ si co říkala Lea o ovocných pivech?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dobře si to pamatuju :D A potom sama v Albertu říká tátovi..hele a nekoupíme si to pivo? :) Stejně je to zdravější než čokoláda :D

      Vymazat
  7. Grilování je vždycky skvělé :)
    Moc děkuju za hrozně milý komentář a přání na blogu. Jsi strašně hodná a doufám, že tě budu na svém blogu vídat i nadále. Odkaz na svetr je: http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&langId=-1&storeId=12556&catalogId=33057&parent_categoryId=203984&categoryId=208525&productId=6132645
    Zdraví Eve.h

    OdpovědětVymazat
  8. Tak s tím sýrem to mám úplně stejné, taky jsem to dříve nemohla ani vidět a teď si to dám i jen tak na večeři třeba s chlebem.
    no ale s grilovačkou se to nedá srovnávat:-))mňam

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥