neděle 22. července 2012

{giveaway} UKONČENO!

Ještě jednou pěknou neděli!
Přicházím s další giveaway, kterou jsem už chtěla udělat když jsem měla 100 pravidelných čtenářů, ale jelikož jsem nebyla schopna vymyslet výhru, startuji až se 102 pravidelnými čtenáři. :)
Giveaway startuje dnes 22. 7. 2012!!!

Jako dárek mám pro vás cenu o kterou si napíšete! Jelikož ale vím, že bych  potom mohla být bez peněz, máte na výběr ze třech možností. :)
  • 3 laky na nehty
  • tužka na oči+stíny
  • kondicionér na vlasy


Pravidla jsou jednoduchá, pro výhru nemusíte prakticky nic udělat. :)
Povinné:
1. být mým pravidelným čtenářem
2. napsat, jestli jste novým nebo starým pravidelným čtenářem
3. napsat o jakou výhru máte zájem
4. napsat svůj email

Nepovinné:
1. sledovat mě na facebooku nebo instagramu-napište jméno pod kterým jste na fb nebo instagramu-MŮŽETE PŘIDAT JEŠTĚ JEDEN KOMENTÁŘ
2. sdílet odkaz na mojí giveaway na svém blogu- MŮŽETE PŘIDAT DALŠÍ KOMENTÁŘ
3. Napsat ještě odkaz na svůj blog-KOUKNU SE NA NĚJ :)

Pokud budete plnit ještě nepovinné podmínky stačí do dalšího komentáře napsat mail. :)

Giveaway je určena pouze pro Čechy a Slováky.
Anonymové ať nepřidávají komentář, stejně je odstraním. 
Kdo nebude splňovat povinné podmínky, jeho komentář bude odstraněn. 

Giveaway končí 29.7.2012 což už je příští neděli!!!
Šťastlivce oznámím v následujících dnech.
Výherce vylosuje random, já následně dojdu do drogerie a koupím mu výhru o kterou měl zájem.

Doufám, že se vás zúčastní hodně!
Tereza♥


46 komentářů:

  1. Som pravidelný starý follower 8)
    ja by som si priala laky na nechty 8)
    di_va22@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  2. odkaz na tvoju GA - http://violetwitch-eve.blogspot.sk/2012/07/ranc-pod-babicou.html

    OdpovědětVymazat
  3. môj osobný blog - http://violetwitch-eve.blogspot.sk/
    a môj knižný blog - http://readandwatchlikeme.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. 1. být mým pravidelným čtenářem - Jsem pravidelným čtenářem
    2. napsat, jestli jste novým nebo starým pravidelným čtenářem - starým
    3. napsat o jakou výhru máte zájem - 3 laky na nehty
    4. napsat svůj email - vch10@sezna.cz

    OdpovědětVymazat
  5. - sleduji tě už strašně dlouho, protože máš vážně krásný blog :)
    - tužka na oči (černá) + stíny (nějaké stříbrné pls)
    - veronika.penkava@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Som taká stredná :D
    laky by veľmi potešili
    miska.boljesikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Sledujem FB :)
    miska.boljesikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. som starý follower :) :)
    vybrala by som si laky na nechty :)

    soninka11s@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. som pravidelná čitatelka a už dost dlho :)
    mám záujem o výhru-3 laky na nechty

    katusicek@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, jsem "starý čtenář" přes GFC :D kdyby nááhodou, tak bych měla zájem o číslo 2.)tužka na oči+stíny :)
    měj se pěkně!
    hanik005@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem pravidelný čtenář. ;)
    Zájem bych měla asi o cenu č. 3. :)
    karamba.lou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji už delší dobu :) :) :) Jinak co bych si přála? :) Asi tužka na oči se stíny :)

    Majdikr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem pravidelný čtenář a ani dlouho, ale ani nová :D Já bych měla zájem o tužku (hnědou nebo brozn či meruňkovou) a stíny (meruňkové či bronz nebo pastelová béžová). Doufám, že nějaké takové barvičky, pokud bych byla ta šťastná, by se tam našli :)

    moncablog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. já patřím mezi ty staré followery :)
    líbily by se mi ty 3 laky na nehty, těch totiž není nikdy dost ;)

    vejunka.007@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. jsem stará:Dhaha to zní divně,no prostě chápeš!:D))
    asi o tři laky na nehty,těch není nikdy dost:)
    pink.window@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Už tě sleduji déle.
    mě by se líbyla ta tužka na oči se stíny.
    biskupova.klara@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. email: mich.styblova@gmail.com
    blog: blog-about-michaela.blogspot.com
    jsem novým pravidelným čtenářem :)
    a mám zájem o výhru: "tužka na oči + oční stíny"

    P.S.
    P.S. Stala jsem se tvým novým "pravidelným čtenářem" a potěšilo by, kdyby ses stala i ty mým :) Děkuji ;)

    OdpovědětVymazat
  18. sledujem už ani neviem od kedy :) najviac by som využila laky na nechty najlepšie v nejakých letných farbách
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  19. na fb sledujem ako nikola banárová
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  20. Vybrala by som si laky :) Sledujem ťa už dlhšie
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  21. ja som novým čitateľom... myslím, že budem aj pravidelným... :)
    mňa by potešila ceruzka na oči + tiene...

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  22. nový čtenář :)
    kondicionér na vlasy
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Jsem už "starý" čtenář:) a hodil by se mi kondicionér :)
    janca.lt@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. sledujem aj na fb ako lucia banárová
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  25. Zdieľam na blogu tu http://diytutorialslizzy.blogspot.sk/2012/07/four-tips.html
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  26. 1. sleduju
    2. nový :)
    3. chtěla bych laky :)
    4. hanka.nav@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Sleduji,a jsem nováček.
    No jelikož jsem blázen do laků,tak by mě cena 3 laků vůbec nezamrzela!
    miss.ell.coco@gamil.com

    Přeji příjemný den! :)

    OdpovědětVymazat
  28. jsem novým pravidelným čtenářem
    mám zájem o tři laky na nehty
    R-Graphic@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. 1. jsem! ♥
    2. nový čtenářík :)
    3. laky na nehty by byly super :)
    4. jann-ie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Som nová čitateľka :) ..
    potešili by ma určite laky

    sunriseofmylife787@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. som taktiež nová čitateľka :-)
    keby si mám vybrať asi by to bol kondicionér na vlasy :-)

    alexsranda@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  32. ahoj :) ja tvoj blog sledujem už niakú dobu cca.mesiac :)
    mna by najviac potešili laky na nechty :)
    k.malatinova@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  33. like na fb ako Katuš Malatinová :)

    OdpovědětVymazat
  34. sledujem :D
    som nový sledujem asi tak 1-2 týždne
    tie laky na nechty :)
    Majushqa14@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj :) Jsem nová pravidelná čtenářka. Tvůj blog je kouzelný!
    Jako cena by mne potěšily ty tři laky. ;)

    s-wea@email.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Sleduji jsem nový čtenář:)
    Chtěla bych 3 laky na nehty:)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. som tu nová, a najviac by ma potešili laky na nechty :)
    luckavyle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. 1/ sleduji
    2/ nový čtenář (asi tak 2 týdny)
    3/ vyhrát bych chtěla tužku na oči a oční stíny
    4/ ilonkastrejcova@seznam.cz
    Jinak moc skvělý blog jen tak dál :))

    OdpovědětVymazat
  39. Som tu stará :) :D
    Chceli by som tie laky na nehcty keby má to šťastie vyhrať _:)
    E-mail - matula2811@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  40. Fb - Erica Mohn ale aj Maťa Slováková ;)

    OdpovědětVymazat
  41. Tvoju giveaway uverejním hneď ako pridám článok :)
    na jojaslife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  42. blog: jojaslife.blogspot.com
    PS. - ak si ešte neni na mojej giveaway prihlásená, pozývam ťa ;))

    OdpovědětVymazat
  43. Sleduji tě chvilku, ale už jsem stihla zjistit, že jsi super. :)
    Nemůžu se rozhodnout mezi 3 laky a tužkou na oči+stíny.. Takže pokud bych měla to štěstí a vyhrála, nechám volbu na tobě. :)
    small-scribbler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. už nějakou dobu tě sleduju, tak asi starý =)

    no, asi ten kondicionér, hodil by se ;)

    svehlova41@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥