neděle 22. července 2012

{recenze} Dermacol Toning cream 2v1

Pěknou neděli, dnes přináším jednu recenzi na tónovací krém od Dermacolu.

Nejdříve bych ráda uvedla oficiální text z Dermacolu a poté sdělila své dojmy.

Výjimečné spojení hydratačního krému a make-upu pro dokonalé tónování a neuvěřitelně přirozený vzhled pleti. Tato lehoučká emulze s panthenolem se výborně vstřebává do pleti, barevně sjednotí její barvu a hydratuje ji. Před aplikací není nutné použít krém.



  • OBAL-úplně obyčejný, nezajímavý
  • DÁVKOVÁNÍ-já preferuji pumpičku, takže moc s dávkováním nejsem spokojená, ale jinak bez problémů, normální "vymačkávání"
  • KRYTÍ-sám výrobce uvádí, že krycí schopnost je nízká. To je naprostá pravda, také proto je to pouze tónovací krém, takže pokud máte pleť nepěknou, určitě si tento krém nekupujte. Mě poměrně vyhovuje, teď v létě mi nevadí, když jsou vidět nedokonalosti mojí pleti a hlavně se mi zdá, že mám teď pleť poměrně hezkou. :)
  • VZHLED- pleť krásně rozzáří a sjednotí její barvu. 
  • ODSTÍN-já mám odstín NATURAL. V drogerii se mi zdál dobrý, ale na světle je na mě moc tmavý. Takže v zimě bude tubička ležet v krabičce. Teď v létě ale barva celkem jde. 
  • HYDRATACE-je pravda, že opravdu hydratuje, což je velkým plusem, protože v létě se pleť snadno vysušuj, takže hydratace je pro mě hodně důležitá.
  • SPF-žádné, což je teda snad největším mínusem celého výrobku, protože by byl fakt skvělý na léto, ale když nemá SPFko, tak je celkem na hlavu používat ho v létě.
  • PARFEMACE-mě je nepříjemná, nevoní, ale ani zásadně nesmrdí. :)
  • CENA-129 CZK





Já tónovací krém používám teď v létě, protože to mi vyhovuje jeho barva, ale pouze v dny, kdy není slunce, protože nemá SPF. Pudr nepoužívám, protože mám pouze světlý a myslím si, že v létě opravdu není třeba pleť zatěžovat ještě pudrem.

Jak tedy nakonec celý výrobek hodnotím? Myslím si, že si zaslouží 3 srdíčka z možných 5, protože nemá SPF a má celkem nepříjemnou parfemaci. Naopak líbí se mi skvělá hydratace, sjednocení batvy pelti a pocit, že na obličeji nic nemám.


Zkoušeli jste tónovací krém od Dermacolu? Jaké jsou vaše oblíbené tónovací krémy?
Těším se na vaše komentáře!

Mějte se hezky
Tereza♥

2 komentáře:

  1. Ja používam BB pod to si dám krém a som úplne spokojná :D Práve tento by som chcela skúsiť väčšinou sú recenzie fajn tak uvidím. Dik za hodnotenie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslim si, že pokud ho koupíš nebudeš ani zklamaná, ale ani nějak nadšená. Prostě takovej průměr.:)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥